AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Er invitert i en barnedåp om 1,5 mnd, og bunaden er desverre litt krympet i skapet, skulke gått ned 5-7 kg for å komme inn i den igjen... Noen som har peiling på hvor lang tid det tar å gå ned de kiloene på lavkarbo? Er 160 høy og veier 70 kg, skulle vært nede i 63-64-65, det har vært min vekt fram til jeg gikk opp noen kg da jeg var langtidssykemeldt pga prolaps i ryggen. Nei, jeg er ikke spiseforstyrret men ser ikke for meg å klare å trene bort 5-7 kg på en drøy måned, ei heller akter jeg å sulte meg...Anonymous poster hash: 571ea...4d6
Gjest Runforit Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Som med alle andre kosthold så kommer det an på hvor mye du er i underskudd. Lavkarbo er ikke magisk slik at du automatisk blir slank av det, men mange opplever mindre søtsug, mer stabilt blodsukker og holder seg lengre mett slik at de ikke spiser mer enn de trenger/utenom måltider. Om du går over til lavkarbo så vil du mest sannsynlig miste et par kg på kort tid bare i vannvekt. Sånn sett er der realistisk at du kan klare målet innen tiden da det ikke er usannsynlig å miste 0,5-1 kg fett i uka. I tillegg burde du selvsagt trene så du også blir mer fit i prosessen. 1
krepsen33 Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Er invitert i en barnedåp om 1,5 mnd, og bunaden er desverre litt krympet i skapet, skulke gått ned 5-7 kg for å komme inn i den igjen... Noen som har peiling på hvor lang tid det tar å gå ned de kiloene på lavkarbo? Er 160 høy og veier 70 kg, skulle vært nede i 63-64-65, det har vært min vekt fram til jeg gikk opp noen kg da jeg var langtidssykemeldt pga prolaps i ryggen. Nei, jeg er ikke spiseforstyrret men ser ikke for meg å klare å trene bort 5-7 kg på en drøy måned, ei heller akter jeg å sulte meg...Anonymous poster hash: 571ea...4d6 Hvis du er motivert nok kan du kjøre en proteinsparende modifisert faste(PSMF). Da vil du klare å gå ned ønsket antall kg fett på 1,5 måned. Du vil gå ned en hel del mer i vekt, men mesteparten vil være vann. 1 kg fett i uka på en PSMF går fint. Skal kjøre en selv i 8 uker nå
Supraspinatus Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Det tar så lang tid som det tar. Ingen kan gi deg et eksakt svar. Det avhenger av for mange faktorer. Om du klarer å være utrolig konsekvent så klarer du nok mellom 500 og 1000g per uke, men det vil variere fra uke til uke. Og det er svært sjelden en klarer å være 100% konsekvent uten at man har veldig sterke incentiver. Det er vel bare å prøve og hvis det går så går det. Hva er alternativet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå