Gå til innhold

Ufo godteri.

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som vet hvor du kan kjøpe en boks, eller stor påse med sånne? De ufo , som smaker papp og er sukker inni eller noe sånn :P er så hekta på de!

Anonymous poster hash: f69aa...879
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uææ, de har jeg aldri skjønt poenget med :P Smaker jo ingenting, kun sukkeret inni som smaker..

Men jeg mener å huske å ha sett de på Europris :)

Skrevet (endret)

100% sikker på at de har de på svinesund! ellers pleier jo europris og innvandrerbutikker å ha mye "utradisjonelt" godteri :)

Her kan du bestille fra england!

http://www.ebay.co.uk/bhp/flying-saucer-sweets

Endret av brunsaus123
Skrevet

på de aller fleste rimier i oslo-akershus-buskerud området hvertfall =) på et eget gult stativ med masse poser med diverse godteri i. koster 19,90 for en pose=)

Anonymous poster hash: dbd43...101
Skrevet

Jeg bare poster noen godtelinker jeg:

Her, her og her. Den siste linken er midlertidig nede, men de har supert utvalg, ihvertfall sist jeg sjekket.. Vet ikke om de har UFO godteriet da, men kan jo hende :)

Skrevet

De er kjempegode! :)

De har dem noen ganger på Åhlens, faktisk. Mener også at jeg har sett dem på Søstrene Grene en gang, i liten pose. Ellers stemmer det som en over her sier at man kan ramle over dem i dagligvaren.

Anonymous poster hash: fbc3b...ab4
Gjest star123
Skrevet

så dem hadde på europris :) pose ikke boks

Skrevet

ååh, jeg elsker UFO-godteri! Har selv funnet de på coop(tror det var extra), og div. små butikker som kanskje egentlig ligner mest på kiosker.

Skrevet

nille skal ha :)

Anonymous poster hash: 62882...098
Skrevet

Jeg har sett dem på sparkjøp :P Men det er små poser da.

Anonymous poster hash: 08d91...043

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...