AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Helst en trygg måte, sliter med litt lav selvtillit. Hun er en hyggelig jente som jeg synes er nydelig, morsom og smart. Hun er også en av de ordentlige jentene som ikke fester hver helg og er rølpete. Noen forslag på hvordan jeg skal gå fram? Anonymous poster hash: e1b25...a89
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Ja. Du kan fortelle henne at du liker henne...................... Anonymous poster hash: 2a26d...681 2
Xollern Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Hvor godt kjenner du henne da? Hvis dere ikke allerede er venner kan du jo be henne ut på en kaffe el. Da ligger det jo litt i kortene at du er intressert i noe mer en vennskap...
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Be henne med på en date, middag og film eller noe annet klisjeaktig som gjør det åpenbart at du er interessert. Anonymous poster hash: 8d3f4...831 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Jeg hadde syntes det hadde vært litt kleint å be en jente jeg allerede kjente med på date/kafe. Taktikken min hadde vært å funnet ut en gang hun gikk ut med venninne og så tilfeldigvis befunnet meg på det samme utestedet i løpet av kvelden og kommet i snakk med henne. Rimelig lett å snakke med noen du kjenner litt på et utested så merker du jo fort om hun er interessert eller ikke, så slipper du evt. å få avvist date forespørsel, da er det jo super kleint etterpå... Anonymous poster hash: d565c...f4e
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Jeg hadde syntes det hadde vært litt kleint å be en jente jeg allerede kjente med på date/kafe. Taktikken min hadde vært å funnet ut en gang hun gikk ut med venninne og så tilfeldigvis befunnet meg på det samme utestedet i løpet av kvelden og kommet i snakk med henne. Rimelig lett å snakke med noen du kjenner litt på et utested så merker du jo fort om hun er interessert eller ikke, så slipper du evt. å få avvist date forespørsel, da er det jo super kleint etterpå... Anonymous poster hash: d565c...f4e Bedre enn å gå rundt grøten, så klage på at man endte opp i den berømte "vennesonen" som folk griner over i ett sett. Anonymous poster hash: 8d3f4...831 3
Alina X Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Du må "vise"at du vil ha henne. Dvs at du må tørre å prøve deg på henne,gi et kyss eller lignende. Hvis ikke så ender du bare opp som en god venn.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Du kan sjekke det ved å ta armen rundt henne en gang du står eller sitter nærme henne, eller stryke henne forsiktig over ryggen. Hvis hun godtar det er det bare å kjøre på, hvis hun fjerner armen din er hun enten ikke interessert, eller hun ble overrasket eller trenger litt mer tid før noe skjer. Anonymous poster hash: 2df1e...eaf
Gjest .-L-. Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Si hei til henne Spør om hun vil finne på noe en dag. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Du kan sjekke det ved å ta armen rundt henne en gang du står eller sitter nærme henne, eller stryke henne forsiktig over ryggen. Hvis hun godtar det er det bare å kjøre på, hvis hun fjerner armen din er hun enten ikke interessert, eller hun ble overrasket eller trenger litt mer tid før noe skjer.Anonymous poster hash: 2df1e...eaf Og hva om hun er en av de mange som blir engstelig og ukomfortabel men ikke tør å gjøre noe? Nei, ikke begynn å ta på henne, iallfall ikke på en måte som elger seg innpå henne. Ta dette fra en jente. Respekter intimgrensene hennes! Kos og klem er kjempeflott, men bare om begge vil. Vær oppmerksom på henne, la det ligge litt i luften at det er noe mer mellom dere. Ikke skjul hensiktene dine, selv om du selvsagt ikke trenger å erklære din kjærlighet med en gang. Jenter flest er ganske flinke til å oppfatte slikt; det er overanalyseringa og mangel på handlekraft som gjør at det kan synes annerledes. Få blikkontakt, for guds skyld ikke den ekle stirringa hvor du nærmest kler av henne med blikket (og selv om du tror du ikke gjør det, vær litt ekstra obs; latterlig mange gutter gjør det uten å være klar over det selv og helt uten vonde hensikter!), ta hensyn til henne og ikke lat som om du ikke er interessert om hun legger frem et hint. Og husk at det er lov å feile og at det ikke er verdens undergang. Anonymous poster hash: 47cf0...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå