Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2004 #1 Del Skrevet 21. mai 2004 Ja..så ble det bevist (av tv2 hjelper deg) at comet-kremen er vanndrivende og hjelper til å stramme opp litt....så jeg tenkte litt.... Kan man bruke denne på magen også? Noen som tror man får resultater? Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 21. mai 2004 #2 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg kjøpte dette fra TV shop en tid tilbake. Orket ikke bruke det lenge for det var utrolig mye pes å bruke den på alle områdene jeg ville, i tillegg til body lotion som kom med og du måtte ta på etter selve kremen. Tok for lang tid før den trakk inn i huden og, synes jeg. Kan ikke si om den funket eller ikke for jeg brukte den ikke lenger enn en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2004 #3 Del Skrevet 21. mai 2004 Det ble bevist at den kan minske lårene med 2cm på 2mnd, så jeg tenkte kanskje magen hadde samme effekt... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest COMET-FORNØYD Skrevet 24. mai 2004 #4 Del Skrevet 24. mai 2004 Ja..så ble det bevist (av tv2 hjelper deg) at comet-kremen er vanndrivende og hjelper til å stramme opp litt....så jeg tenkte litt.... Kan man bruke denne på magen også? Noen som tror man får resultater? Clea Hei Clea :-) Jeg har brukt Comet i flere år. Dvs jeg bruker det hver vår for å gjøre meg klar for bikini-sesongen. Starter i mars og bruker to flasker, dette er virkelig et godt hjelpemiddel! Lårene krymper betraktelig og magen blir mye mindre! Du kan smøre den hvor du vil, ikke noe problem! Den er ABSOLUTT verdt pengene :-) God sommer! Hilsen Linda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mai 2004 #5 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvor får man kjøpt denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #6 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvor får man kjøpt denne? Hei Tina! Cometkremen får du kjøpt i de fleste parfymerier, jeg kjøpte den på VITA. Tror jeg har sett den i helsekosten også. Løp og kjøp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mai 2004 #7 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei Tina! Cometkremen får du kjøpt i de fleste parfymerier, jeg kjøpte den på VITA. Tror jeg har sett den i helsekosten også. Løp og kjøp :-) Må nok gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 24. mai 2004 #8 Del Skrevet 24. mai 2004 Hva koster denne kremen ? *student m lite penger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2004 #9 Del Skrevet 24. mai 2004 Hva koster denne kremen ? *student m lite penger* Tror den er på tilbud på tv-shop nå!! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #10 Del Skrevet 24. mai 2004 Hva koster denne kremen ? *student m lite penger* Hei! Den koster kr 930,- Dyr, men verdt pengene. Da jeg kjøpte den fikk man med en bodylotion som er kjempegod. Har sett at den er på TV-shop, men det er mindre flasker. Hilsen Linda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anon Skrevet 26. mai 2004 #11 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg må bare få komme med min erfaring,jeg brukte kremen i gått åver 2 mndr,og merket ingen forskjell desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #12 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg brukte den 2 mnd i fjor vår/sommer. Den virket godt på meg. Mage, rumpe,lår. Gikk ned en størelse i bukser. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 27. mai 2004 #13 Del Skrevet 27. mai 2004 Nesten gratis, med andre ord.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. mai 2004 #14 Del Skrevet 28. mai 2004 Svinsk dyrt for å kvitte seg med litt vann i fettet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. mai 2004 #15 Del Skrevet 28. mai 2004 Folkens, det er billigere å trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #16 Del Skrevet 28. mai 2004 Svinsk dyrt for å kvitte seg med litt vann i fettet.... Mie Det er ikke vannet, men fettet som forsvinner! Hadde det bare vært vann, hadde man gått tilbake med en gang man stopper å bruke den. Jeg har holdt meg der :-) For meg er Comet et megabra produkt, spesielt siden jeg er for lat til å trene Linda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #17 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg må bare få komme med min erfaring' date='jeg brukte kremen i gått åver 2 mndr,og merket ingen forskjell desverre. [/quote'] Rart. Jeg kjenner mange som har brukt Comet-kremen og alle er fornøyde. Meg inkludert. Comet har dokumentert effekt, den er testet i Norge. Smurte du hver morgen og kveld? Det er et must. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenita Skrevet 29. mai 2004 #18 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg brukte Comet på halsen og fikk en mindre dobbelthake Jeg hadde et arr på låret som nesten ble borte når jeg smurte lårene. Om ikke lårene ble borte også, så ble de iallfall smalere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. mai 2004 #19 Del Skrevet 29. mai 2004 det er også dokumentert at den ikke virker på alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 30. mai 2004 #20 Del Skrevet 30. mai 2004 Er virkningen varig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå