Gå til innhold

Comet-krem på magen?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Ja..så ble det bevist (av tv2 hjelper deg) at comet-kremen er vanndrivende og hjelper til å stramme opp litt....så jeg tenkte litt....

Kan man bruke denne på magen også?

Noen som tror man får resultater?

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte dette fra TV shop en tid tilbake. Orket ikke bruke det lenge for det var utrolig mye pes å bruke den på alle områdene jeg ville, i tillegg til body lotion som kom med og du måtte ta på etter selve kremen. Tok for lang tid før den trakk inn i huden og, synes jeg.

Kan ikke si om den funket eller ikke for jeg brukte den ikke lenger enn en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det ble bevist at den kan minske lårene med 2cm på 2mnd, så jeg tenkte kanskje magen hadde samme effekt...

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest COMET-FORNØYD
Ja..så ble det bevist (av tv2 hjelper deg) at comet-kremen er vanndrivende og hjelper til å stramme opp litt....så jeg tenkte litt....

Kan man bruke denne på magen også?

Noen som tror man får resultater?

Clea

Hei Clea :-)

Jeg har brukt Comet i flere år. Dvs jeg bruker det hver vår for å gjøre meg klar for bikini-sesongen. Starter i mars og bruker to flasker, dette er virkelig et godt hjelpemiddel! Lårene krymper betraktelig og magen blir mye mindre! Du kan smøre den hvor du vil, ikke noe problem!

Den er ABSOLUTT verdt pengene :-)

God sommer!

Hilsen Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvor får man kjøpt denne?

Hei Tina!

Cometkremen får du kjøpt i de fleste parfymerier, jeg kjøpte den på VITA. Tror jeg har sett den i helsekosten også.

Løp og kjøp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Hei Tina!

Cometkremen får du kjøpt i de fleste parfymerier, jeg kjøpte den på VITA. Tror jeg har sett den i helsekosten også.

Løp og kjøp :-)

Må nok gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hva koster denne kremen ?

*student m lite penger* :(

Tror den er på tilbud på tv-shop nå!! :)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hva koster denne kremen ?

*student m lite penger* :(

Hei!

Den koster kr 930,- Dyr, men verdt pengene. Da jeg kjøpte den fikk man med en bodylotion som er kjempegod.

Har sett at den er på TV-shop, men det er mindre flasker.

Hilsen Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få komme med min erfaring,jeg brukte kremen i gått åver 2 mndr,og merket ingen forskjell desverre. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg brukte den 2 mnd i fjor vår/sommer. Den virket godt på meg. Mage, rumpe,lår. Gikk ned en størelse i bukser. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Svinsk dyrt for å kvitte seg med litt vann i fettet....

Mie

Det er ikke vannet, men fettet som forsvinner! Hadde det bare vært vann, hadde man gått tilbake med en gang man stopper å bruke den. Jeg har holdt meg der :-)

For meg er Comet et megabra produkt, spesielt siden jeg er for lat til å trene :wink:

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Jeg må bare få komme med min erfaring' date='jeg brukte kremen i gått åver 2 mndr,og merket ingen forskjell desverre. :roll:[/quote']

Rart. Jeg kjenner mange som har brukt Comet-kremen og alle er fornøyde. Meg inkludert.

Comet har dokumentert effekt, den er testet i Norge. Smurte du hver morgen og kveld? Det er et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Comet på halsen og fikk en mindre dobbelthake :P

Jeg hadde et arr på låret som nesten ble borte når jeg smurte lårene. Om ikke lårene ble borte også, så ble de iallfall smalere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...