Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere reagert i et slikt tilfelle? La oss si at en lærer fra barne-og ungdomskolen i ditt nærmiljø åpenlyst dater en 19-åring fra et annet sted. (Altså er det ikke snakk om noe lærer-elevforhold i det hele tatt.)

Anonymous poster hash: d8528...86a
Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

Synes det er helt forkastelig! ÆSJ

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke reagert i det hele tatt.

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde nok ikke reagert negativt på det. Elleve år er da ikke unormal aldersforskjell. Det er irrelevant at han er lærer.

Anonymous poster hash: 11cd9...49e

• Liker 7
Skrevet

For min egen del er det høy alderforskjell, men for noen funker det veldig greit. Hun er over den seksuelle lavalderen, han er ikke læreren hennes.. Ser ikke hvorfor det er noe å bry seg med.

Anonymous poster hash: ab50f...654
  • Liker 6
Gjest revestrekjenta
Skrevet

men tenkt at denne jenta kunne vært venn med en av elevene hans da!!! ???

Skrevet

Ja, nei, du sier noe der. Eller venn med kusinen til en venn av en av elevene. Det er jo helt forkastelig...

• Liker 5
Skrevet

At han er lærer har da ingenting med saken å gjøre? er uansett litt nasty aldersforskjell for min del, men hva andre myndige mennesker driver med det er ikke min sak:)

Anonymous poster hash: c2502...98f
  • Liker 4
Skrevet

Men om hun var 29 og han 40, så ville det vært helt greit?

Du får be de vente 10 år, så er det ikke så forkastelig lenger...

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns aldersforskjellen er for stor, og syns det er latterlig med menn som henger etter jenter som er såpass mye yngre.

Anonymous poster hash: 24f1a...467
  • Liker 1
Skrevet

Reagert? Hva skal man reagere på? Aldersforskjellen? Eller mener du lærere ikke bør ha et sexliv?

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Underviser læreren henne? Det er vel det som er kjernen i saken her. Om han gjør det, så er det forkastelig. Om han ikke gjør det, så er det rart, men ikke noe man burde reagere på synes jeg.

Gjest revestrekjenta
Skrevet

Men er det ingen som synes det er rart/tvilsomt at en 30 år gammel lærer faktisk ØNSKER å date en 19-åring, som kanskje ikke har begynt å studere en gang?

Skrevet

Men er det ingen som synes det er rart/tvilsomt at en 30 år gammel lærer faktisk ØNSKER å date en 19-åring, som kanskje ikke har begynt å studere en gang?

Kanskje dama har en personlighet, og ikke bare er en alder?

Ser ikke problemet.

• Liker 3
Gjest Bringebær55
Skrevet

Tenker at det er absolutt ikke noe jeg har noe med. De er begge voksne.

Skrevet

Ok, fint å høre. Jeg spør fordi jeg har møtt en 30 år gammel lærer på nettet. Har altså ikke møtt han enda, men han virker ganske interessert i det. Alderen holder meg likevel litt tilbake, hadde det vært for 3 år siden, kunne jeg vært eleven hans. (Om jeg hadde bodd der hvor han bor.) Skal sies at jeg er voksen av meg da, og at jeg egentlig liker litt eldre menn. Men er redd for hvordan omgivelsene kommer til å reagere. Så tar jeg meg selv i å tenke at: "Det må være noe rart med en 30-åring som ønsker å møte 19-åringer de har møtt på nettet." Hva tenker dere om det? Jeg VET at han er lærer, så det er ikke noe lureri. (Han står registrert på skolens hjemmeside.)

Takk for alle svar!

TS

Anonymous poster hash: d8528...86a
Skrevet

En jente jeg kjenner fikk akkurat barn med en (tidligere) lærer på 33. Dette var da på samme skole og han fikk sparken..

Anonymous poster hash: a81f9...31a

Skrevet

Når man er en lærer så er det ganske weird å være i forhold med noen som kunne vært elev.

• Liker 2
Skrevet

Det kunne jo en jente på 25 også. Hallo i luken.

Anonymous poster hash: 584f5...0c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...