AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Jeg blir sett på som en pen kvinne, og alle tror at jeg er populær og har mange venner og kan velge og vrake i menn. Og siden jeg hele tiden er singel, så er det mange som tror at jeg har mange løse forhold ... Ingenting stemmer, og jeg er lei av de som synser og mener ditt og datt om meg. Jeg sitter hjemme hver helg, bruker tidpå søvn, kosthold og trening, og driver med hobbier og interesser ellers. Har ingen venner og har aldri hatt kjæreste. Hvorfor må folk mene saker og ting om meg som ikke stemmer overhodet? Bare fordi jeg har et utseende, så er jeg slik og sånn??? Man kan jo ikke se på utseende og væremåten hvordan er person er privat? Anonymous poster hash: ed3fa...39f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Akkurat samme her.. Anonymous poster hash: 9bc2b...2db
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Akkurat samme her..Anonymous poster hash: 9bc2b...2db Jeg har visst lagd to like tråder. Skal vi holde oss til den andre? Kan du ikke skrive det du skrev her, der? Så kan jeg svare deg der? Anonymous poster hash: ed3fa...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå