AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Han gjorde det slutt for litt over en uke siden og er nå ute og fester og ser han liker andre jenters profilbilder. Og jeg sitter hjemme uten noen venner og er utrolig deppa og vil helst ut på fest jeg også,men har jo ingen å være med.. hvordan kommer jeg over dette? Hater at han fester og ser på damer rett etter bruddet...Anonymous poster hash: 7a43a...c66
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Anonymous poster hash: 07254...766 12
luringen34 Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Kom deg opp på sukker, tinder, etc og få deg en date!!! Slett han fra Facebook.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Anonymous poster hash: 07254...766 Det der beskriver vel mitt forrige forhold. Jeg var trist da det ble slutt, grått og brukte tid på å komme over ham, han virket glad og ble kjent med nye mennesker. Etter et par måneder hadde jeg gått videre og hadde det mye bedre med meg selv og livet mitt, da forandret situasjonen hans, han var lei seg, klaget over tilværelsen sin til vennene sine og nådde vel bunnpunktet av sorgen da han skrev til meg midt på natten at han ikke var den samme personen etter at det ble slutt mellom oss og at han var urolig i kroppen. Det var på en merkelig måte godt å vite at han gjennomgikk en slags sorg, for jeg følte meg alene da han ble kjent med nye jenter og var OK med tilværelsen, mens jeg var knust. Anonymous poster hash: 543ca...25c 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Samme greia her. Ex begynte å feste og bli kjent med nye jenter dagen etter bruddet og det varte vel 1-2 måneder før han brøt helt sammen og var langt nede. Da hadde jeg hatt mine verste uker og var ferdig med det, og begynte å komme meg opp igjen. TS, du må nesten bare gjennom det. Bit tenna sammen, gråt ut , ha det helt jævlig rett og slett. Tillat deg selv å bli halv-gæren nå, det er og kommer til å bli en forferdelig tid. Men etter noen uker, går det verste over og man må begynne å takle hverdagen uten. Denne tiden er ikke like hysterisk. Hvis han elsket deg og investerte en del i forholdet, så kommer den tiden når han faller sammen også. Da kommer han til å hate at du har det litt bedre. Circle of life. Anonymous poster hash: 25a0a...ba9 1
Gjest Chloe87 Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Hev deg over det, men slett han fra Facebook!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå