Gå til innhold

Tinder - søkeavstand. Helt feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg velger 20-30 km søkeavstand, men når jeg har fått en match, så kommer det plutselig opp at den personen er 90-100 km vekke :P Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 5f97b...a24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg velger 20-30 km søkeavstand, men når jeg har fått en match, så kommer det plutselig opp at den personen er 90-100 km vekke :P Hvorfor det?

Hvis du bruker Iphone så kan det være smart å koblet deg opp mot WiFi da stedstjenesten blir mer nøyaktig (det er ihvertfall det jeg har lest om slikt). Har du gjort det?

Eller så kan det være så enkelt som en bug i operativsystemet eller applikasjonen.

Skrevet

Dere var sikkert begge i byen når dere søkte, og matcha hverandre, så reise han hjem til byga og er nå 100km unna.?

Anonymous poster hash: d0d7a...897
  • Liker 2
Skrevet

Dere var sikkert begge i byen når dere søkte, og matcha hverandre, så reise han hjem til byga og er nå 100km unna.?

Anonymous poster hash: d0d7a...897

på 1 min :P tror ikke det

Skrevet

Hvis du bruker Iphone så kan det være smart å koblet deg opp mot WiFi da stedstjenesten blir mer nøyaktig (det er ihvertfall det jeg har lest om slikt). Har du gjort det?

Eller så kan det være så enkelt som en bug i operativsystemet eller applikasjonen.

det er jeg hver gang jeg er hjemme ..

Skrevet

Det er så få brukere i Norge at utviklerne jukser litt med avstanden(og andre ting).

Du får mest nøyaktig resultat i Oslo, resten av landet er så som så. Hvis de ikke hadde jukset så ville de fleste forkastet alle mulige matcher på tinder ila en ukes tid :)

• 8 måneder senere...
Skrevet

Sorry at jeg drar opp tråden igjen, men lurer på noe.

En date som jeg har datet en stund skulle reise bort en uke og jeg tittet tilfeldigvis på tinder matchen vår og da stod avstanden på sånn 3000 km unna osv fordi han var borte. Så bare etter et par dager (jeg stalket han visst litt på Tinder ja..) så stod det plutselig 5 km unna!? Senere på kvelden snakket jeg med han og da var han visst fortsatt bortreist (jeg nevnte ikke at det stod at han var 5 km unna). Sjekket flere ganger dagen etter og da stod det sånn 8 km unna og så 5 km unna igjen. (Han bor ca 5 km unna meg)..

Hva kan dette komme av? Er det Tinder som bugger eller løy han om at han var bortreist? :overrasket:

Anonymous poster hash: 087e1...d8e
Skrevet

Ingen som vet?:/

Anonymous poster hash: 087e1...d8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...