Gå til innhold

Valg av PT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For å få litt fremgang på vektnedgangen min har jeg lenge tenkt på å finne en PT som kan hjelpe meg litt :) Først fant jeg ei som jeg lenge har fulgt på sosiale medier, som har gitt meg mye motivasjon og hun har hatt og har en fysikk som jeg kan forholde meg til. Likevel føler jeg at spørsmålene mine er dumme, spesielt rundt henne.. Hun er generelt litt "kvass" i tonen og fremstår litt cocky..(?) Likevel er hun veldig flink og ... Jeg føler meg litt slem for å finne en ny PT bak ryggen hennes, men likevel så er dette noe jeg MÅ trives 100% med?

Så nå har jeg funnet ei annen, hun er blid, morsom og forstår meg mye bedre. Hun gir meg en slags "venninnefølelse"..

Akkurat nå er jeg veldig usikker på hvilken PT jeg skal velge.. Den strenge, men kunnskapsrike? Eller den hyggelige, men litt mindre kunnskapsrike? :P

Så hvordan velger DU en PT? Hvis du ikke har hatt en før, hva slags menneske hadde du ville hatt til å hjelpe deg med en evt. vektnedgang/trening?

Anonymous poster hash: fbcbe...2aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Btw, dette er PT over nett. Begge bor 40-60 min unna meg med tog.

Anonymous poster hash: fbcbe...2aa
Skrevet

Syns nok ikke PT har rett til å bli sint? Du betaler jo for en tjeneste og er du ikke fornøyd finner du jo noen som vil gjøre deg fornøyd? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...