AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Min samboer hadde fått innkalling for 4 år siden da han gikk i lære så ble det utsatt pga dette. Nå, flere år senere har han ikke hørt noe mer ifra de. Hvor gammel må man være for at det er for sent å få innkalling? Han er 26 nå. Og hva man kan gjøre for å slippe? Han har allergier og slikt men tror ikke det har noe å si. Anonymous poster hash: 92a5a...407
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Min samboer hadde fått innkalling for 4 år siden da han gikk i lære så ble det utsatt pga dette. Nå, flere år senere har han ikke hørt noe mer ifra de. Hvor gammel må man være for at det er for sent å få innkalling? Han er 26 nå. Og hva man kan gjøre for å slippe? Han har allergier og slikt men tror ikke det har noe å si.Anonymous poster hash: 92a5a...407 Han kan si han har dårlig kne/rygg. Og man skal kunne slippe pga allergier altså! Anonymous poster hash: 47f4e...808
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Allergier har alt å si. Pollenallergi for eksempel. Gyldig grunn så det holder. Anonymous poster hash: 70c27...0b7
Hottrio Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Vernepliktig alder er fra 18 til 44 år, men når man drar seg opp i slutten av 20-åra så tviler jeg på at man blir kalt ut. Tror det bare er ca 40% som avtjener førsteg.tjeneste i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå