Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde dere mye blomsterdekorasjoner/oppsats i dåpen?

Anonymous poster hash: a4f6b...70e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke så mye nei. Hadde hvite miniorkideer i små potter og kunstige orkideer liggende på bordet

Anonymous poster hash: 144e9...001
Skrevet

Hadde ikke så mye nei. Hadde hvite miniorkideer i små potter og kunstige orkideer liggende på bordet

Hvor kjøpe dere de kunstige?

Skrevet

Ingen flere som vil svare? :₩

Skrevet

Hvor kjøpe dere de kunstige?

Jeg kjøpte de på plantasjen.

Skrevet

Vi hadde ingen, vi tenkte ikke over det i det hele tatt! Pyntet med lys og slikt i stedet :)

Skrevet

Ja! Vi bestilte på Mester Grønn i sånn babysko-vase :-)

Anonymous poster hash: 16575...bc8

Skrevet

Vi bestilte bare en stor bukett med hvite/kremhvite roser og rosa små roser (husker ikke hva de heter, men de hadde flere knopper på hver stilk og ganske små). Vi hadde en hvit rose og noen små rosa roser oppi en liten glasskrukke. Dette hadde vi over hele langbordet, ca 10 krukker. Det vi hadde igjen lagde vi til to litt større buketter. Dette ble veldig fint og enkelt :)

Skrevet

Vi bestilte bare en stor bukett med hvite/kremhvite roser og rosa små roser (husker ikke hva de heter, men de hadde flere knopper på hver stilk og ganske små). Vi hadde en hvit rose og noen små rosa roser oppi en liten glasskrukke. Dette hadde vi over hele langbordet, ca 10 krukker. Det vi hadde igjen lagde vi til to litt større buketter. Dette ble veldig fint og enkelt :)

Samme hadde vi! Grenroser heter de.

Vi hadde gutt da, så brukte kremhvite grenroser, med 3 lyseblå perleblomster i hver bukett.

Gjest New_Girl
Skrevet

Vi hadde rosa roser. En bukett på hvert bord.

Skrevet

Sånn gjorde vi det med grenrosene og perleblomstene jeg skrev om over her.

I tillegg brukte vi sølvkoppene som pappaen og jeg fikk til dåpen til å ha blomster i.

Skrevet

Gikk litt amok med blomster i dåpen jeg. Hadde vel 5 oppsatser og mange små vaser med blomster i. Har en mor som er kjempeflink med oppsatser så kostet ikke så altfor mye.

Men skulle jeg ha hatt dåp idag hadde jeg ikke hatt så mange. Ble litt over kill.

Skrevet

Mamma pyntet i begge og vi har hatt veldig mye blomster :) Laget alt selv. Hun er blomsterdekoratør da.

Anonymous poster hash: a3c28...cbb

Skrevet

Nei

Jeg lagde blomster av papir

Anonymous poster hash: 885d4...938

Skrevet

Vi hadde 15 gjester, så bordet ble ikke så langt. Hadde 3 grupper med lys; høye blå kronelys midt på bordet og en "stor" teddybjørn på hver sin kant. Mellom lysene hadde jeg en halvstor telysholder (liten bolle i "fattigmanssølv") med en fuktig oasis og blå hortensia stykker nedi. Ble veldig fint og enkelt 😊 Jeg brukte lyseblå sizoflor oppå den hvite duken.

Anonymous poster hash: e0e73...a2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...