AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Ønsker fortrinnsvis svar fra menn: Kunne dere valgt å gifte dere med en kvinne som var mindre tiltrekkende enn det du KAN få (si en 5'er og du kan lett sjekke opp en 9'er) for å slippe å måtte jobbe for å holde på henne, slippe sjalusi, etc.? At å velge noen "under ditt nivå" er en måte å få et problemfritt og enkelt forhold på? Anonymous poster hash: d9b6b...c5f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Pleier ikke å sammenligne "nivået" til meg og dama jeg dater. Hvis du tenker utseendemessig, ja jeg kan ha en 5er. Det jeg ikke vil ha er ei jente som er langt dummere enn meg og som oppfører seg ille når jeg lett kan få ei smart, vakker, grei og flott dame Anonymous poster hash: 99133...967 4
Gjest Cartman Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Utseende er jo ikke alt. Personlighet, hvor man er i livet etc betyr like mye. Blir jo helt umulig å si noe "nivå".
Gjest Mr. Toad Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Merkelig scenario. Hvordan kan et bedre utseende hos den ene være en garanti for at forholdet blir enkelt? Ikke vil jeg ha et enkelt forhold heller. Lidenskap og intense stunder > bo sammen med en drone. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Det er ikke nødvendig at dama ser ut som en supermodell, men jeg må finne henne attraktiv. Det må være ei jente jeg kan komplimentere litt, kunne si at hun er skikkelig sexy i dag uten å måtte føle at jeg lyver. Feks: http://farm8.staticflickr.com/7135/7658039864_9227502c4b_o.jpg http://thumbs.dreamstime.com/z/happy-female-student-2472197.jpg http://us.123rf.com/400wm/400/400/iko/iko1008/iko100800086/7636773-beautiful-young-female-student-showing-something-on-a-laptop-isolated-on-white.jpg Det blir som med meg selv, jeg setter ikke krav om å se ut som Brad Pitt med sixpack og perfekt tan. Men jeg MÅ i det minste være såpass at ei jente kan se på meg og tenke at jeg er skikkelig kjekk. At dama kan være fornøyd med meg! Anonymous poster hash: ba66d...a20
Gjest Coolaid Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 5ér...9ér ? WTF? Jeg rangerer ikke mennesker på en skala. Jeg fikk dama fra øverste hylle og har vært gift i over 12 år. Hvordan rangerer man sånt? Innlegget ditt og tankegangen din virker helt bak mål.......
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Da måtte hun iallefall ha vært rik slik at det ble et svært bra materialistisk liv, hadde ikke blitt sammen med en 5 er når jeg kan få 9'er ellers. F.eks så kunne jeg ha vært sammen med en av Fredriksen døtrene selv om de er en 3'er på en god dag. Anonymous poster hash: eac18...683
splash Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Merkelig scenario. Hvordan kan et bedre utseende hos den ene være en garanti for at forholdet blir enkelt? Ikke vil jeg ha et enkelt forhold heller. Lidenskap og intense stunder > bo sammen med en drone. Er du sikke på å bo sammen med en drone "ubemannet flyvende fartøy" er så ille? Eller tenker du på en android, menneskelignende robot?
Gjest Summers Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Hadde en tråd om det. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=793484
Gjest Mr. Toad Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Er du sikke på å bo sammen med en drone "ubemannet flyvende fartøy" er så ille? Eller tenker du på en android, menneskelignende robot? Jeg tenker på drone innen biologi.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 Det er bare å sminke seg så blir du sikkert en 7er :D Anonymous poster hash: b69dc...204
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #12 Skrevet 26. januar 2014 Man er ikke fritatt problemer fordi dama er mindre attraktiv. Mindre attraktive kvinner har ofte større behov for bekreftelse, og noen av dem kan evt søke dette utenfor forholdet, noe som gir grunnlag for både utroskap og sjalusi. Så man er aldri trygg, ulike mennesker gir bare grunnlag for litt ulike problemer. Sånn generelt synes jeg også det virker som om menn er mer trygge og tilfreds i forholdet, desto mer attraktiv (de synes) dama er.Kjenner noen gjennomsnittlige menn som har skåret modellpene jenter, og de har en selvtillit av en annen verden, og er svært lite sjalu, feks. Anonymous poster hash: ac109...863
oeas Skrevet 26. januar 2014 #13 Skrevet 26. januar 2014 Ønsker fortrinnsvis svar fra menn: Kunne dere valgt å gifte dere med en kvinne som var mindre tiltrekkende enn det du KAN få (si en 5'er og du kan lett sjekke opp en 9'er) for å slippe å måtte jobbe for å holde på henne, slippe sjalusi, etc.? At å velge noen "under ditt nivå" er en måte å få et problemfritt og enkelt forhold på? Anonymous poster hash: d9b6b...c5f Man blir sammen med den man liker, og fungerer godt med. Handler ikke om å velge den ene fremfor den andre. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 Jeg henger meg ikke så mye opp i om hun er en firer eller nier relativt opp mot meg selv, men jeg må selvsagt like utseendet hennes for at det skal bli et forhold. Med det mener jeg ikke at hun må se ut som en modell, men hun bør ha trekk som jeg personlig finner attraktive og en grei kropp. Å slippe å jobbe for å holde på noen er en uting, jeg skal selvsagt jobbe litt for å holde på henne og jeg forventer at det også er gjensidig. It takes two to tango. Anonymous poster hash: 18b9a...2da 1
Gjest .-L-. Skrevet 26. januar 2014 #15 Skrevet 26. januar 2014 Jeg forholder meg til noe så enkelt som: Enten har jeg romantisk interesse, eller ikke. Hvis jeg ikke liker jenten vil jeg heller ikke gjøre noe.
splash Skrevet 26. januar 2014 #16 Skrevet 26. januar 2014 Jeg tenker på drone innen biologi. Har du noen link til dette?
Gjest Mr. Toad Skrevet 26. januar 2014 #17 Skrevet 26. januar 2014 Har du noen link til dette? The word 'drone' comes from the Old English 'dran or dræn'[1] meaning 'male honeybee'.[citation needed] In the 16th century it was given the figurative sense of 'idler' or 'lazy worker', as male bees make no honey, which is sometimes given as a folk etymology of the word 'drone' itself. http://en.wikipedia.org/wiki/Drone_(bee)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå