Gå til innhold

Jenter: Shoppe bedre enn sex?

Icy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Milah
Hvis jeg måtte velge mellom shopping og sex, så velger jeg helt klart sex.

Men det beste hadde jo vært å fått lov til å shoppe hele dagen, og så kommet hjem til kjæresten og vist frem alt det lekre undertøyet man har kjøpt... :sjarmor:

:enig_animasjon: Er med på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du fikk med deg at det sto "Hele 10% av de spurte kvinnene i England foretrekker et skikkelig salg fremfor sex" ?

Og selvfølgelig slår journalister det opp med overskriften

Hva med de 90% som (kjapt regna)foretrekker sex? Fortjener ikke vi en overskrift?

Helt korekt. "Shopping er bedre enn sex" skrev jeg. Glemte ingenting da jeg skrev det på den måten som er mest "inntressant" å lese. Got it? :)

Sef kan vi snakke om de 90%. Men jeg ville nå snakke om de 10% jeg. Og fikk det med meg ja :) 10%.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Helt korekt. "Shopping er bedre enn sex" skrev jeg. Glemte ingenting da jeg skrev det på den måten som er mest "inntressant" å lese. Got it? :)

Sef kan vi snakke om de 90%. Men jeg ville nå snakke om de 10% jeg. Og fikk det med meg ja :) 10%.

:o

Det er vel ikke usannsynlig at 1 av 10 bare har dårlige erfaringer med sex heller. Og det er sikkert noen frigide prosent som overhodet ikke liker sex. Så alt i alt er det en tåpelig overskrift (hos nettavisen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårlig elsker..

Min eks var en utrolig dårlig elsker. Derfor, siden jeg ikke har opplevd noe bedre.., foretrekker jeg shopping fremfor sex. Uten tvil.

Og det kan jeg takke eks'en for. Han gjorde sex til noe DÅRLIG og kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med han jeg er sammen med nå, hadde det heeelt klart blitt sex....Ikke noe å vurdere en gang,det!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...