Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2004 #21 Del Skrevet 22. mai 2004 Foretrekker definitivt sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 23. mai 2004 #22 Del Skrevet 23. mai 2004 Hvis jeg måtte velge mellom shopping og sex, så velger jeg helt klart sex. Men det beste hadde jo vært å fått lov til å shoppe hele dagen, og så kommet hjem til kjæresten og vist frem alt det lekre undertøyet man har kjøpt... :enig_animasjon: Er med på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 23. mai 2004 Og du fikk med deg at det sto "Hele 10% av de spurte kvinnene i England foretrekker et skikkelig salg fremfor sex" ? Og selvfølgelig slår journalister det opp med overskriften Hva med de 90% som (kjapt regna)foretrekker sex? Fortjener ikke vi en overskrift? Helt korekt. "Shopping er bedre enn sex" skrev jeg. Glemte ingenting da jeg skrev det på den måten som er mest "inntressant" å lese. Got it? Sef kan vi snakke om de 90%. Men jeg ville nå snakke om de 10% jeg. Og fikk det med meg ja 10%. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 23. mai 2004 #24 Del Skrevet 23. mai 2004 Helt korekt. "Shopping er bedre enn sex" skrev jeg. Glemte ingenting da jeg skrev det på den måten som er mest "inntressant" å lese. Got it? Sef kan vi snakke om de 90%. Men jeg ville nå snakke om de 10% jeg. Og fikk det med meg ja 10%. :o Det er vel ikke usannsynlig at 1 av 10 bare har dårlige erfaringer med sex heller. Og det er sikkert noen frigide prosent som overhodet ikke liker sex. Så alt i alt er det en tåpelig overskrift (hos nettavisen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårlig elsker.. Skrevet 23. mai 2004 #25 Del Skrevet 23. mai 2004 Min eks var en utrolig dårlig elsker. Derfor, siden jeg ikke har opplevd noe bedre.., foretrekker jeg shopping fremfor sex. Uten tvil. Og det kan jeg takke eks'en for. Han gjorde sex til noe DÅRLIG og kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 24. mai 2004 #26 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvis jeg måtte tilbringe en hel dag og gjøre en av tingene hadde det absolutt blitt shopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mai 2004 #27 Del Skrevet 24. mai 2004 Hater og shope jeg.. Så jeg velger nok sex.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 24. mai 2004 #28 Del Skrevet 24. mai 2004 Sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 25. mai 2004 #29 Del Skrevet 25. mai 2004 Shopping, siden jeg fikk sex i går, og det er lenge siden jeg har vært på shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mai 2004 #30 Del Skrevet 25. mai 2004 SEX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajira Skrevet 27. mai 2004 #31 Del Skrevet 27. mai 2004 Med han jeg er sammen med nå, hadde det heeelt klart blitt sex....Ikke noe å vurdere en gang,det!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå