Gjest Chloe87 Skrevet 26. januar 2014 #21 Skrevet 26. januar 2014 Jeg forventer ingen gave på den dagen. Den dagen skal vi kose oss på restaurant og kino...og jeg har sagt at jeg betaler!
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #22 Skrevet 26. januar 2014 Forventer ingen gave. Eller i år har jeg spurt om han kan kjøpe inn en pose godterie før han drar på helgetur. Jobber sent den dagen og hadde vært fint med kos når jeg kommer hjem=) Anonymous poster hash: 3659c...ce9
Bayla Skrevet 26. januar 2014 #23 Skrevet 26. januar 2014 Det er ikke dyre gaver som teller! Men en oppmerksomhet som det er lagt litt omtanke bak. 😊 Jeg håper på en blomst og favoritt sjokoladen min + et kort.👍 Han får kort av meg også, så lager jeg en god middag med vin til drikke.🍷 (Boblebad, aroma massasje og spill, hører også til + masse 💖)
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #24 Skrevet 26. januar 2014 Jeg synes valentines-day er fullstendig tull, og en amerikansk skikk som er adoptert hit for at handelstanden skal tjene grovt. Så; jeg forventer ingenting, og vill heller ikke ha noe, eller markere den dagen. Heldigvis er mannen min enig. Og ei veske til den prisen er fullstendig galskap! Det er 14 februar, en helt vanlig dag. Ja for all del... Hvorfor gjøre det hyggelig liksom. Høres ut som dere har et blomstrende og romatisk forhold. NOT. Anonymous poster hash: 51d97...bbe
skruf Skrevet 26. januar 2014 #25 Skrevet 26. januar 2014 Ja for all del... Hvorfor gjøre det hyggelig liksom. Høres ut som dere har et blomstrende og romatisk forhold. NOT. Anonymous poster hash: 51d97...bbe Vi har faktisk et veldig godt og blomstrende ekteskap vi:) Gift i 8 år, og fortsatt ganske så forelska, ikke så verst det! Man kan faktisk være ganske så romantisk og gjøre fine ting for hverandre uten å kjøpe svindyre gaver på 14 februar, tro det eller ei. Sist jeg sjekket så var ikke romantikk og kjærlighet forbundet med hvor mange og dyre gaver man gir til hverandre.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #26 Skrevet 3. februar 2014 Javel, TS, har du kjøpt veska, eller tatt til fornuft?Anonymous poster hash: 731f6...e19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå