Gå til innhold

Hvis du liker dette, vil du like dette her...(Anbefalingstråd)

Anbefalte innlegg

Gjest Tirra Lirra
Skrevet (endret)

Jeg tenkte altså at jeg kunne lage en slags stor anbefalingstråd for bøker/tv-serier/filmer, siden jeg ikke har sett en enda.

Det jeg tenkte tråden skulle gå ut på, er at man nevner en bok/film/serie man har likt, så kan neste bruker nevne en annen bok/film/serie som hun/han tror brukeren over vil like.

Det vil si:

Bruker 1: Jeg liker tv-serien Downton Abbey

Bruker 2: Da tror jeg du vil like boken Emma av Jane Austen

(Dette var bare et eksempel, jeg har ikke sett Downton Abbey, men har hørt at den ligner litt på bøkene til Jane Austen)

Da kan jeg vel starte.

Jeg synes boken The Picture of Dorian Gray var veldig bra. Hvilken annen bok/film/serie, vil du anbefale meg basert på det?

Endret av Tirra Lirra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe tips til deg desverre, men tenkte å tipse om Divergent hvis noen liker Hunger games :)

Gjest Tirra Lirra
Skrevet

Har ikke noe tips til deg desverre, men tenkte å tipse om Divergent hvis noen liker Hunger games :)

Har lest Hunger Games, og synes de var veldig underholdende. Har allerde bestilt Divergent serien :)

(Jeg er veldig glad i både barne- og ungdomslitteratur i tillegg til voksenlitteratur)

Hvis du likte Divergent serien, så kan du jo prøve Legend trilogien av Marie Lu. Jeg har ikke lest den enda, men har hørt at folk som liker Divergent, også pleier å like Legend trilogien.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du likte The Picture of Dorian Gray vil jeg anbefale Poor Things av Alasdair Gray. Leste begge i samme semester mens vi drev med the gothic/the uncanny, og det var en veldig fin match :)

Gjest Tirra Lirra
Skrevet

Hvis du likte The Picture of Dorian Gray vil jeg anbefale Poor Things av Alasdair Gray. Leste begge i samme semester mens vi drev med the gothic/the uncanny, og det var en veldig fin match :)

Takk for anbefalingen! Jeg skal definitivt sjekke den ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...