bebisss Skrevet 25. januar 2014 #1 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg ser tråder om de som føler seg alene og uten venner og som gjerne ønsker seg en venn eller to. Jeg er også en av dem og bor i stavanger/sandnes området og tenkte det at, hvorfor ikke ha ett vennetreff i dette området? Noen som er intereserte? er jo ingenting som er så kjedelig å sitte alene på lørdagskvelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Del Skrevet 25. januar 2014 Ja, jeg vil gjerne være med! Her er nummeret mitt, hvis du vil få tak i meg: 401-KILLERS-R-US Anonymous poster hash: bf34c...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Del Skrevet 25. januar 2014 Personlige meldinger er vel stedet her på Kg hvor man poster tråder som dette. OG hvor man kan finne allerede eksisterende tråder som kan være interessante. Anonymous poster hash: 3044d...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 25. januar 2014 Eeh? Altså vil jo gjerbe være en gjeng da, så hvis der eren gærning i gjengen så er vi mange nok normale til å holde gærningen nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 25. januar 2014 #5 Del Skrevet 25. januar 2014 Tsja. Jeg er nå alltid åpen for nye bekjentskaper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tamanda Skrevet 25. januar 2014 #6 Del Skrevet 25. januar 2014 Ja jeg er interessert :-) jeg er ei 20år, bor ikke så langt ifra sandnes/ stavanger. En liten togtur ifra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 25. januar 2014 #7 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Endret 25. januar 2014 av skjønnas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 26. januar 2014 #8 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Hvor gammel er du bebiisss? Endret 26. januar 2014 av Lady.In.Heels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 26. januar 2014 Er 26 år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ha09 Skrevet 27. januar 2014 #10 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg er med! Alltid gøy å bli kjent med nye når man er ny i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 16. februar 2014 #11 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Hvordan går det i gruppa deres? Jeg fant ikke gruppen, og fikk ikke lagt meg til. Kan dere fortelle litt mer om dere selv her først? Er litt nervøs for at jeg kjenner noen av dere Eller si fornavnet deres? Endret 16. februar 2014 av Lady.In.Heels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 18. februar 2014 #12 Del Skrevet 18. februar 2014 Ja, her var det liv Blitt uvenner allerede? Hehe, neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waterfall Skrevet 18. februar 2014 #13 Del Skrevet 18. februar 2014 Ja, her var det liv Blitt uvenner allerede? Hehe, neida. Nei ingen er uvenner enda, hehe. Det står skrevet litt mer om oss på den andre tråden bebisss startet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen23 Skrevet 18. februar 2014 #14 Del Skrevet 18. februar 2014 Hei.... Eg er en jente på 22år og søker også vennine® i Stavanger/Sandnes området. Bor på madla. Eg er ikke den som går ut på byen hver helg, men en helg i blandet er bra med gode venner. Ønsker en venninne/ venninnegjeng å gå turer eller reise på tur sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelopen Skrevet 10. mars 2014 #15 Del Skrevet 10. mars 2014 Hei. Jeg skal flytte til Stavanger til høsten og ønsker å finne meg noen venner der nede. Jeg er ei jente på 21 år. Ta kontakt på PM :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Cat Skrevet 13. april 2014 #16 Del Skrevet 13. april 2014 Hei. Søker venninnerer i stavanger/sandnes området. funnet raskt ut at jenter er som en ulveflokk og vanskelig å få en alene og bli kjent med dem. så jeg prøver meg her:) Jeg er ei jente på 21 år som liker trening, matlagning, musikk, turer, fest og alt gøy som kan finnes på! Pm me hvis interessert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest karrr Skrevet 28. april 2014 #17 Del Skrevet 28. april 2014 Hei :-) Er det blitt noe treff enda eller? Jeg kunne i så fall tenkt meg å bli med :/) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanette13 Skrevet 19. mai 2014 #18 Del Skrevet 19. mai 2014 Hei. Er en jente på 24 med godt humør og liker å prate mye bor i Sandnes. Er med på det meste. Flyttet hit fra Bergen for ca 2 år siden men har ennå ikke klar å finne meg nye venninner her nede.. Vil du treffes eller snakke send meg en pm da (Vi bergensere tier ikke stiller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ha09 Skrevet 19. mai 2014 #19 Del Skrevet 19. mai 2014 Hei! Har dere som skrev her sist fått innpass i gruppen? Hvis ikke, så kan dere sende en PM til meg, så skal jeg legge dere til! - H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summerbird Skrevet 25. juli 2014 #20 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Hei! Fant denne tråden, og syns dette virker som et veldig bra insj! Er en 26 år gammel jente som har vært student i Oslo og har nå flyttet til Stavanger. Kunne veldig gjerne tenke meg å bli med i gruppen! Er den fremdeles aktiv? Endret 25. juli 2014 av summerbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå