Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Camille 84
Skrevet

Gjør dere det?

min kjæreste er ikke med på leken.. Kastet meg over han på sofaen,han så på meg med et overrasket blikk og lurte på hva i allverden jeg drev på med :roll:

Trenger råd fra dere! Hvordan få han til å være med på leken..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å fortelle ham hva du er ute etter?!?! Menn er faktisk ikke tankelesere - ikke de heller.

Gjest Phair
Skrevet

Klart vi gjør. Synes det er kjempe morsomt. Noen ganger gjemmer jeg meg og skremmer han når han kommer hjem :ler:

Har desverre ingen råd, enten så liker man det eller så liker man det ikke. Men morro er det!

Skrevet

ÅÅÅÅ ja det er kjempe gøy.

Og en super perfekt måte til å komme videre hvis du forstår. :sjenert:

Gjest Phair
Skrevet
ÅÅÅÅ ja det er kjempe gøy.

Og en super perfekt måte til å komme videre hvis du forstår. :sjenert:

Å jada :ler:

Skrevet

Lekesloss-irriter han (dytte borti, erte, geipe, sånt.. Med glimt i øyet, selvsagt, om han spør om du er blitt gal eller no...) til han blir så plaga at han må løpe etter deg. Da iler du bort fra han (selvfølgelig i retning senga eller andre egnede steder å kaste seg ned på), ta et svalestup og rull rundt og bryt med han.

De gutta som alltid skal være så sterke at de bare bryter deg ned så du ikke får rørt deg (de har "vunnet", leken er over), eller de som ikke gidder å løpe etter deg, har misforstått fullstendig. *konstantere*

:Nikke:

Skrevet

Jepp, vi lekeslåss omtrent hver dag:)

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Gjett om vi også gjør....! :ler: Det er noe av det kjekkeste som finnes!!

Gjest Virvar
Skrevet

Hehe, hender vi lekeslåss i sengen noen ganger. Han sier jeg er sterk. :sjarmor: Jeg synes det er morro, skal prøve å få han med på leken når vi ikke er i sengen også :wink:

Det er gøy :ler:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

lekesloss er kjempegøy, men jeg taper alltid :(

Gjest Virvar
Skrevet

Petrodykt eh .......kake :oops: : Du må få han på ryggen i sengen, sette deg på han og holde armene hans ut og så hele tyngden på og etterpå kan du bruke håret i ansiktet hans (hvis du har langt hår) og han kan ikke gjøre noe hihi. Eller blåse han med leppene mot magen så det blir "prompelyd" for det kiler - hvis du kommer til da :sjarmor:

Eller sett deg på armene hans også, ha de langs siden hans, da er hendene dine fri, gille, gille, gill :ler:

Eller ........bind han fast. :sjarmor:

Skrevet
Petrodykt  eh .......kake  :oops:

:ler:

Lekeslossing er forøvrig kjempemorsomt- og skaper alltid en god stemning ;)

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg får ikke til han er så sterk! Men jeg vet et svakt punkt; armhulene! Hihihhi! JEG SKAL TA HAN!

Gjest Phair
Skrevet

:ler:

Lekeslossing er forøvrig kjempemorsomt- og skaper alltid en god stemning ;)

Hæ? Betty Page fan??? Trodde jeg var den eneste.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg og exn gjorde ofte det. Kjempe gøy. En gang endte det i vannkrig hvorpå jeg ble dusjet med alle klærne på.. Så måtte jeg jo ha hjelp til å få de av etterpå da :wink:

Gjest Muslingen
Skrevet

Vi gjør det ofte. Løper etter hverandre og hyler av fryd. :ler: Eller jeg gjemmer meg og skremmer vettet av ham når han kommer inn døra. :wink:

Men en gang vi lekesloss, da gikk det ganske hardt for seg. Det hele endte med at jeg sparket ham i hodet så han så stjerner og små pip-piper. Han så virkelig dårlig ut en stund...

Og en annen gang kasta jeg meg over ham, men han skvatt, og kjørte kneet rett i musa mi... Det var deilig ja... :roll:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kjempegøy! Det er sånt som får en ellers ganske trist og kjedelig dag til å bli meningsfylt igjen!

Skrevet

Hæ? Betty Page fan??? Trodde jeg var den eneste.

Ånei, du :wink:

Skrevet

Lekeslossing er nesten livsnødvendig :wink:

Ender ofte med en konkurranse om hvem av oss som klarer å puste/småbite den andre mest i nakken *kiler som fy!*. Men etter det er ingen av oss i stand til å "gå videre", vi er altfor paranoide med tanke på nakken :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...