Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefal meg en bra bølgetang eller krølltang som ikke brenner opp håret, er enkel å bruke, lager bølger som ikke forsvinner med en gang, osv.

Anbefal meg det dere bruker og er kjempefornøyde med.

Anonymous poster hash: 3903b...24a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har krølljern fra Herstyler, det er dyrt, men fantastisk. Krøllene varer til neste gang jeg vasker håret, og mitt hår tar krøll dårlig til vanlig. Ellers har jeg brukt Remington sin krøllstav i Pearl-serien, og krøllene blir nydelige. Krøllene varer ikke like lenge som med Herstyler, men så er Remington bare en tredjedel av prisen.

I bølgetang har jeg OBH Nordica sin, og er fornøyd med den. Til å begynne med skulle jeg ønske at den kun besto av de tre stengene, for det er lett å få knekker eller hakk pga plata som ligger over stengene. Etter å ha brukt den noen ganger og innarbeidet teknikken var det ikke noe problem :)

Skrevet

Remington har endel gode. Det samme gjelder MAST :-)

Skrevet

Takk. Jeg har mer lyst på noe som lager fine bølger og ikke nødvendigvis krøller. Liker Herstyle sine. Kan de kjøpes i Norge et sted?

Anonymous poster hash: 3903b...24a
Skrevet

Jeg har bølgetang fra obh nordica. Den lager kjempefine bølger som holder lenge i mitt hår som ikke holde så godt på krøller. Den er kjempe enkel å bruke og anbefales på det sterkeste! :)

Skrevet

Jeg bruker en krølltang som clas ohlson har laget. Det blir kjempefint. Halveis korketrekkere kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...