Gå til innhold

Har blitt "friendzona" av jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte for en stund tilbake ei jente på et idrettstevne vi driver begge med ski, og vi pratet sammen en times tid og jeg spurte og fikk nummeret hennes. Jeg har også vært ute å spist med henne. Fikk vite at hun hadde kjæreste og ble veldig skuffa. Når jeg snakket med henne sist så sa hun at hun likte å være med meg, og at jeg var vennen hennes og han hun trives med meg.

Problemet er at jeg kun vil være kjæresten henne og ikke havne i "vennesonen". Føler jeg har investert mye i dette gått ut og spist, sendt meldinger og vært offensiv. Vil ikke være "Mr Friendzone".

Så hva gjør man egentlig for å komme seg ut av den jævla "vennesonen"?. Føler det er bedre å bli dumpa enn å havne i vennesonen.

Anonymous poster hash: 485c9...1b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte for en stund tilbake ei jente på et idrettstevne vi driver begge med ski, og vi pratet sammen en times tid og jeg spurte og fikk nummeret hennes. Jeg har også vært ute å spist med henne. Fikk vite at hun hadde kjæreste og ble veldig skuffa. Når jeg snakket med henne sist så sa hun at hun likte å være med meg, og at jeg var vennen hennes og han hun trives med meg.

Problemet er at jeg kun vil være kjæresten henne og ikke havne i "vennesonen". Føler jeg har investert mye i dette gått ut og spist, sendt meldinger og vært offensiv. Vil ikke være "Mr Friendzone".

Så hva gjør man egentlig for å komme seg ut av den jævla "vennesonen"?. Føler det er bedre å bli dumpa enn å havne i vennesonen.

Anonymous poster hash: 439e5...0e1

Skrevet

Så du vil at hun skal slå opp med kjæresten for å bli sammen med deg? Du er søren ikke sann! Hva om det hadde vært din kjæresten som hadde møtt en gutt som tenkte det samme som deg? Det spiller ingen rolle hva du ønsker, realiteten er at hun har kjæreste og da holder du deg unna. Få kontroll over egoet ditt og ikke ødelegg et forhold som kanskje er ment å vare hele livet ut for de.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke noe som heter "friendzone." Det er et tullete begrep kommet opp med av gutter som tror verden sentreres om tissetassen deres. Det er ikke obligatorisk for ei jente å være tiltrukket av deg seksuelt bare fordi du ikke er et direkte rasshøl.

Dama har forøvrig kjæreste og dersom det ikke er noen kjemi mellom dere, er det ikke det. Det er ikke mye du kan gjøre eller ikke gjøre.

Voks opp.

Anonymous poster hash: a9882...9f2
  • Liker 12
Skrevet

Shes not that into you ;)

Anonymous poster hash: b378f...27a
  • Liker 2
Skrevet

Shes not that into you ;)

What? Kan ikke en jente være venn med en gutt uten at det må skje noe mer? Hvorfor skal hun gå fra et godt forhold? Karma is a bitch - tar du henne fra han så kan du vedde på at du mister henne nok like raskt.

• Liker 1
Skrevet

Så du vil at hun skal slå opp med kjæresten for å bli sammen med deg? Du er søren ikke sann! Hva om det hadde vært din kjæresten som hadde møtt en gutt som tenkte det samme som deg? Det spiller ingen rolle hva du ønsker, realiteten er at hun har kjæreste og da holder du deg unna. Få kontroll over egoet ditt og ikke ødelegg et forhold som kanskje er ment å vare hele livet ut for de.

Ts her. svaret på det er ja, men det er nok ikke så realistisk at det skjer. Dersom jeg finner ei dame jeg liker noe jeg sjelden gjør så må jeg gå for det. Jeg tenker heller at dette at dette er en sjanse til å finne ei dame jeg kan være med livet ut. Det at hun som ser på meg som en venn er hyggelig, men jeg vil helt klart prøve å ta det et steg videre, da det å være "Mr Friendzone" ikke er noe for meg.

Anonymous poster hash: 89cc5...69d

Skrevet

Ts her. svaret på det er ja, men det er nok ikke så realistisk at det skjer. Dersom jeg finner ei dame jeg liker noe jeg sjelden gjør så må jeg gå for det. Jeg tenker heller at dette at dette er en sjanse til å finne ei dame jeg kan være med livet ut. Det at hun som ser på meg som en venn er hyggelig, men jeg vil helt klart prøve å ta det et steg videre, da det å være "Mr Friendzone" ikke er noe for meg.

Så ikke vær Mr Friendzone da, dropp henne og gå videre.

• Liker 3
Skrevet

friendzone finnes ikke. du er bare en passiv nice guy, okey?

Anonymous poster hash: 89988...d0d
  • Liker 2
Skrevet

En middag på restaurant er ikke så veldig mye investert hvis du er en gentleman. Vær glad for den tiden du fikk med henne. Distanser deg litt slik at du ikke er "vennen hennes" så kanskje hun savner deg og skjønner tegninga, hvis hun liker deg så godt så dumper hun kanskje kjæresten for å rydde plass til deg.

Akkurat nå har jo hun det beste fra 2 verdener, hun får beholde kjæresten og deg som venn.

Anonymous poster hash: b2ee7...cfb
Skrevet (endret)

Hun liker deg bare som en venn, du har blitt avvist, deal with it. friendzone er bare tull. Hun var bare ikke interessert,okey??

Endret av anora
  • Liker 2
Skrevet

En middag på restaurant er ikke så veldig mye investert hvis du er en gentleman. Vær glad for den tiden du fikk med henne. Distanser deg litt slik at du ikke er "vennen hennes" så kanskje hun savner deg og skjønner tegninga, hvis hun liker deg så godt så dumper hun kanskje kjæresten for å rydde plass til deg.

Akkurat nå har jo hun det beste fra 2 verdener, hun får beholde kjæresten og deg som venn.

Anonymous poster hash: b2ee7...cfb

Realitetsorientering!!!! Snu det litt om på hodet TS: sett at du var i et forhold og ble venn med en jente som ønsket noe mer enn kun vennskap. Men du hadde det godt med din kjære, men liker generelt sett å bli kjent med nye mennesker da du er ekstrovert av natur. Du gav altså denne jenta ingen signaler om at du ønsket noe annet enn et vennskap. Hvordan kan man da si:

- she is not that into you

- friendzoned

Og siden du hadde det godt med din kjære så ante du ingenting annet. Plutselig distanserer jenta seg og du lurer på hva du gjorde for noe galt. Du synes at det var leit å miste en venn.

Ser du?

Noen ganger spiller det ingen rolle hva vi føler av begjær og lyst fordi ting er utenfor for vår kontroll. Vil du vel vitende om hennes forhold gå inn og ødelegge det kun for å få jenta? Du får det veldig vanskelig i livet innenfor relasjoner dersom premisset er at jenta du blir kjent med skal også bli din kjæreste. Du "investerer" penger og tid, men vil bli skuffet.

Man ødelegger ikke andres forhold for å tilfredsstille eget ego; det er ingen moralisme, men ren humanisme. Du virker noe umoden og jeg tro at du følger lystprinsippet mer enn realitetsorientering, og ha impulskontroll.

• Liker 1
Skrevet

Serriøst. Ingen ting er bedre enn vennegutter! Hvis du ikke kan være venn med en jente uten å være kjæreste med ho.. da vet jeg ikke...

• Liker 1
Skrevet

Hun er sammen med noen andre... bare si til henne at du ikke klarer å bare være venn med henne men du vil jo selefølgelig ikke ødelegge forholde mellom henne og kjæresten. Kanskje du burde holde mindre kontakt med henne og ikke dra ut på middag osv? =)

Anonymous poster hash: 85b7e...8c0
Skrevet

Tror kanskje det er lurt å vente til forholdet er over. Om du viser intensjonene dine og hun slår opp med ham; hvordan vet du da at hun ikke kommer til å gjøre det samme med deg? Og hvis du fortsetter å være vennen hennes, så risikerer du bare å komme dypere ned i vennesonen. Finn på noe annet til hun blir ledig.

Skrevet

Du har ingenting å klage på. Jeg ble jo friendzona av en gutt.

Skrevet

Hva med å bare trekke deg unna henne? Du kan jo være tøff hvis hun spør deg direkte. Eller du tar med deg en rekke papp-kartonger du kan skrive med tusj på, ringer på døra hennes mens typen sitter inne hos henne og gamer, og så drar du en liten love actually.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan du vite at du er friendzonet hvis hun har kjæreste? For alt du vet kan hun være tiltrukket av deg, men at hun ikke viser/gjør noe med det fordi hun faktisk har kjæreste?

Om hun så er tiltrukket av deg så mener jeg at du burde distansere deg og eventuelt ta sjansen hvis det blir slutt mellom dem. Hun kommer 99% sikkert ikke til å slå opp med kjæresten for å bli sammen med deg så om du fortsetter kontakten vil det bare bli unaturlig å legge ann på henne når hun først eventuelt blir singel.

• Liker 1
Skrevet

Hun har kjæreste, hun sier hun vil være venner. Cut loose..

• Liker 1
Skrevet

Ha litt tålmodighet, slik jeg ser det er det ikke all verdens kamp du har tatt på deg for å kapre henne - at du kaller det å ha invistert mye er for meg en gåte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...