AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Hei. er ei jente på 22 som har slitt med selvmordstanker de siste 4 månedene, og tankene mine forverrer seg. Jeg ser helt mørkt på livet. Står fast. Gråter hver dag, er i et forhold hvor jeg ikke føler meg elsket og verdsatt.. Alle tror jeg har det så bra, og nå er det 2 uker siden jeg gjorde noe koselig med noen.. Jeg har gravd meg ned i tankene om å ville dø. Jeg blir aldri ferdig med selvmordsbrev, eller det jeg vil skrive til de som betyr mye for meg. Tror nesten det er det eneste som hindrer meg, for jeg føler jeg ikke får ned alt på et papir om hvordan jeg faktisk har det nå og hvor desperat jeg begynner å bli. Trenger virkelig hjelp, snakke med noen.. Men hva gjør man da, når man har det så jævlig med seg selv? Skal jeg bare gå et sted å "hei jeg ønsker å ende livet mitt kan jeg få noe hjelp her"....?! Anonymous poster hash: 7e50a...73d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Jeg hadde ringt mental helses hjelpelinje og spurt hvor jeg kunne henvendt meg for akutt hjelp og frivillig innleggelse. Du bør også fortelle dette til noen som står deg nær som du vet kan håndtere situasjonen godt og hjelpe deg med det praktiske rundt å få hjelp. http://www.mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen Så ja, jeg ville bare sagt det som det er - at du sliter med seriøse og alvorlige selvmordtanker, og at du oppfatter situasjonen så alvorlig at du trenger hjelp fort - og spurt om hvor du så kan henvende deg for å komme videre med behandling/frivillig innleggelse. Anonymous poster hash: 33455...8e3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Vil også bare på det sterkeste oppfordre deg til å gjøre som nå, oppsøke råd og hjelp - det sier meg at du faktisk ønsker på snu de vonde og vanskelige tankene og faktisk har et ønske om å bli friskere Stor klem til deg! Anonymous poster hash: 33455...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Jeg ville tatt meg en telefon til legevakta om jeg var deg. Anonymous poster hash: 7c116...4b0
Gjest extra Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 (endret) Hei. er ei jente på 22 som har slitt med selvmordstanker de siste 4 månedene, og tankene mine forverrer seg. Jeg ser helt mørkt på livet. Står fast. Gråter hver dag, er i et forhold hvor jeg ikke føler meg elsket og verdsatt.. Alle tror jeg har det så bra, og nå er det 2 uker siden jeg gjorde noe koselig med noen.. Jeg har gravd meg ned i tankene om å ville dø. Jeg blir aldri ferdig med selvmordsbrev, eller det jeg vil skrive til de som betyr mye for meg. Tror nesten det er det eneste som hindrer meg, for jeg føler jeg ikke får ned alt på et papir om hvordan jeg faktisk har det nå og hvor desperat jeg begynner å bli. Trenger virkelig hjelp, snakke med noen.. Men hva gjør man da, når man har det så jævlig med seg selv? Skal jeg bare gå et sted å "hei jeg ønsker å ende livet mitt kan jeg få noe hjelp her"....?! Anonymous poster hash: 7e50a...73d RING LEGEVAKTEN SPORENTREKS PÅ 113!!! Endret 25. januar 2014 av extra
Adhara Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Kjære TS Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden stenges. Mvh Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg