Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall, under hvilke forhold?

Jeg kan kun snakke for meg. Jeg har en 4-5 gode venninner, men jeg har hatt sex tidligere (eller vil ha) med samtlige av de. Jeg har selvfølgelig noen perifere kvinnelige bekjente, men alle som jeg regner som gode venner har jeg hatt sex med eller ønsker å ha sex med.

Kanskje det har noe med at jeg snakker stort sett kun til kvinner jeg synes er attraktive...

Anonymous poster hash: 4d250...b15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg klarer det helt fint

Skrevet

Ja. Jeg klarer det helt fint

Også med menn du synes der attraktive/sexy?

Skrevet

Ja, så lenge hun er lesbisk og han er homofil så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke skulle gå fint?

Anonymous poster hash: 4e3fc...065
  • Liker 2
Skrevet

Ja det går helt fint, ser virkelig ingen grunn til at man ikke skulle klare det.

I så måte synes jeg synd i bifile som ikke kan ha noen venner de da..

Skrevet

Jeg greier det helt fint ja. Har dog på et eller annet tidspunkt vært fysisk tiltrukket nesten alle jentevenner jeg har hatt. Jeg gir ikke nødvendigvis etter for det da. Det går faktisk fint å ikke bare gi etter hver gang d kribler. Gjør du det er du både veik og idiot.

Anonymous poster hash: edaa8...2ce

Skrevet

Også med menn du synes der attraktive/sexy? Anonymous poster hash: 4d250...b15

Til og med dem :) Der går helt fint

Gjest Whitestripes
Skrevet

Ja, jeg har alltid hatt mange venner av motsatt kjønn. Null problem.

*vente på at Steinar 40 skal komme på banen her*

• Liker 7
Skrevet

TS

Kanskje det egentlig spørsmålet er, hvorfor har jeg kun pene jentevenner... :/

Skrevet

Ja, det går an at kvinner og menn kan være venner. Jeg har kamerater som "kjekke", men ikke ligget med noen av dem. Jeg ligger ikke med vennene mine, da er de ikke kun venner lenger - og gode vennskap er ikke verdt å ødelegge for sex.

Gjest Whitestripes
Skrevet

TS

Kanskje det egentlig spørsmålet er, hvorfor har jeg kun pene jentevenner... :/

Det blir jo noe helt annet, og du er den eneste som kan svare på det.

Skrevet

Tja det kan vel gå, men da må i hvertfall en av dem ikke ha lyst på sex med den andre. Perifær familie og inngiftet familie burde jo gå greit i hvertfall.

Har jo hatt noen kamerater opp i gjennom, men som oftest ender det opp i forelskelse, ønske om sex eller forhold, og da ryker jo vennskapet kjapt.

Skrevet

Ja inntil en viss alder, når de blir etablerte er det som regel over.

Gjest Runforit
Skrevet

Alle menn jeg har blitt god venn med har alltid villet mer. Har vært sånn siden ung alder så for min del har det ikke funket med kompiser.

Homofile er de eneste mannlige vennene jeg har hatt uten komplikasjoner.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dette temaet til stadighet kommer opp.. Selvfølgelig kan man være venner med det motsatte kjønn uten å ville mer! Er jo bare helt idiotisk at jeg skulle ha følelser eller ville ha sex med de. Jeg velger guttevenner på samme grunnlag som jentevennene, man liker å omgås de.

Å skulle innlede noe mer med kompisene mine hadde blitt helt feil, nesten som å bli med broren min.

Anonymous poster hash: 1e3c3...350
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri klart å ha guttevenner når jeg er singel, fordi det alltid ender opp med at de prøver seg på meg. Men jeg er venn med kjærestens kamerater, da :)

Gjest Mr. Toad
Skrevet

Ja inntil en viss alder, når de blir etablerte er det som regel over.

Merket den ja.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor menn og kvinner skal være venner ... har aldri skjønt de kvinnene som har masse menne-venner, eller mennene som har masse kvinne-venner.

Anonymous poster hash: 5bc77...479
Skrevet

"Menne-venner", nemlig! :ler:

Anonymous poster hash: 6e7fe...ddb
  • Liker 2
Skrevet

Jenter tror de kan ha guttevenner, men gutta vet best hvordan gutta tenker.

Pene jentevenner = automatisk ønske om å pule.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...