Gå til innhold

Lei av selvutnevnte eksperter på kg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei. Tråder som kunne ha vært av interesse unngår jeg så snart jeg ser noen av de to selvutnevnte ekspertene om dating og singelliv.

Anonymous poster hash: 524cd...d64
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lei. Tråder som kunne ha vært av interesse unngår jeg så snart jeg ser noen av de to selvutnevnte ekspertene om dating og singelliv.

Hvem prater du om?

Anonymous poster hash: 419d2...fa8

Skrevet

Jeg vil ikke si hvem, tror de fleste vet hvem det er.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke hvem det er.

Anonymous poster hash: 419d2...fa8

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare blokkere brukerne da?

Anonymous poster hash: 3d0af...365
  • Liker 1
Skrevet

Er ok en grunn til at de er single :fnise:

Anonymous poster hash: d30e3...9c7
  • Liker 3
Skrevet

En begynner på M og en på N?

Anonymous poster hash: 37e00...e3d

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier ingenting. Det er mer enn nok.

• Liker 1
Skrevet

Hehe;) Og hun ene (M) har standardsvaret "Han er ikke interessert" i alle sammenhenger?

Anonymous poster hash: 11903...054

• Liker 3
Skrevet

Jo, om motivet bare var å unngå brukerne, men kan vel hende at TS heller ønsket at folk skulle gjette på hvem hun mener er "selvutnevne eksperter".

Slike tråder må selvsagt også lages av en AB.

Ønsket at folk skulle gjette?? Nei, det var bare et forsøk på å få ut litt frustrasjon. Og du er dum om du tror det er smart å si slike ting under nick, for da kommer tusen pm'er haglende inn fra de som mener seg uthengt.

Jeg er bare lei av såkalte bedrevitersvar fra mennesker som tydeligvis går single i årevis uten klaff.

• Liker 3
Skrevet

Hehe;) Og hun ene (M) har standardsvaret "Han er ikke interessert" i alle sammenhenger?

Anonymous poster hash: 11903...054

Trodde jeg hang her nok til å klare å gjette, men nei.

Når det er sagt - hva er poenget med denne tråden? Dette er et forum, folk får si meningene sine. Og jeg tenker at ingen er "eksperter", det er bare spennende å få et nyansert bilde av folks meninger om en sak/situasjon. Så får man selv velge hvem man er enig med.

• Liker 1
Skrevet

Trodde jeg hang her nok til å klare å gjette, men nei.

Når det er sagt - hva er poenget med denne tråden? Dette er et forum, folk får si meningene sine. Og jeg tenker at ingen er "eksperter", det er bare spennende å få et nyansert bilde av folks meninger om en sak/situasjon. Så får man selv velge hvem man er enig med.

Poenget? Utblåsning fra en frustrert leser.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ønsket at folk skulle gjette?? Nei, det var bare et forsøk på å få ut litt frustrasjon. Og du er dum om du tror det er smart å si slike ting under nick, for da kommer tusen pm'er haglende inn fra de som mener seg uthengt.

Jeg er bare lei av såkalte bedrevitersvar fra mennesker som tydeligvis går single i årevis uten klaff.

men du er jo ab. Si hvem det er a. Blir nysgjerrig
Skrevet

men du er jo ab. Si hvem det er a. Blir nysgjerrig

Nei

Skrevet

Anonymous poster hash: 275b5...f81

Skrevet

du r jo ikke bedre når du oppretter 1 slik tråd selv :D :D :D

Anonymous poster hash: 275b5...f81

Skrevet

Jeg tipper jeg er en av de AB irriterer seg fletta over, men i såfall kan jeg si at jeg absolutt ikke er noen selvutnevnt ekspert. At andre mener jeg har mye bra å komme meg og benytter mine råd til å fikse opp i singellivet sitt, synes jeg jo er hyggelig, og det motiverer meg jo også til å fortsette å analysere disse forholdene som vi alle ( meg inkludert) sliter med.

Hvis jeg har trokket deg på tærne så beklager jeg det TS, men å gå rundt å irriter seg over mennesker som mener noe annet enn deg, eller av andre grunner, er jo egentlig bortkastet tid! Benytt irritasjonsenergien din til noe positivt heller. :)

• Liker 2
Skrevet

Dette er bare tull.

Blir akkurat som på Facebook hvor noen skriver noe, og når vi andre spør hva det er, så vil man liksom ikke svare..... irriterende.

• Liker 3
Skrevet

Det er en frustrasjonstråd, ikke uthengingstråd. Deal with it.

Skrevet

Jeg har ikke nevnt bokstaver og dratt inn tråder.

Alle som kommenterer bruk av anonymbruker er rapportert.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...