AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 .. er borte på jobb en uke, og en uke hjemme. Hjemmeuken har jeg også barnet mitt hos meg. Dårlig utgangspunkt for å møte noen? Jeg innbiller meg selv at det ikke er noe som er særlig "tiltalende". Er det et utgangspunkt som ville fått dere menn til å styre unna?Anonymous poster hash: 8e6c7...c32
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Det spørs vel, hvordan type anlegg? Hvis du er utdannet ingeniør er du jo kanskje spennende. Anonymous poster hash: 08b7c...91b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Som maskinfører. Men det var ikke det som var poenget. Det blir jo begrenset med "egentid", forutenom på kveldstid i friuken. Anonymous poster hash: 8e6c7...c32
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Bryr meg ikke så mye om hva hun jobber med så lenge hun ikke er bortreist fem måneder i slengen eller noe slikt. For min del ville det kommet an på hvor mye tid du faktisk hadde i hjemmeuka. Forstår jo at barnet ditt kommer foran alt annet, spørsmålet er da om du hadde fått tid til/dating forhold og hvordan du hadde prioritert dette i forhold til venner/annet sosialt liv, om du hadde hatt mulighet til barnevakt (og dermed en alenekveld i ny og ne) osv. Anonymous poster hash: 5fe97...2a9
Knirke Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Jeg vil tro at barnet er en mye større hindring for en mann enn jobben
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Barnevakt er ikke noe problem, hverken på kveldstid eller i helgen. Mye av det sosiale nettverket med venner/familie og hobby finner sted på dagtid sammen med barnet. TSAnonymous poster hash: 8e6c7...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå