AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Jeg har lyst til å begynne og spise litt sunt ved siden av treningen, men har dårlig råd. Har et ukesbudsjett på 500 kr. Hva ville dere kjøpt inn for 1 uke med sunn mat for 500 kr? Tips til matretter?Anonymous poster hash: 0ca10...614
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Du kan finne masse billig og sunn mat på innvandrerforetninger! Grønnsaker, frukt, og masse spennende kryddere som du kan bruke til lage blant annet indiske mat. Anonymous poster hash: 0e9c0...856
Gjest Whitestripes Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Masse friske grønnsaker, kyllingfilet, laksefileter, egg, karbonadedeig, naturris. Da har du middag i over en uke på det der. Havregryn er kjekt å ha i hus også.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 *indisk Anonymous poster hash: 0e9c0...856
Alvina Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Når jeg har kjøtt og fisk i fryseren handler jeg stort sett bare matfløte, meierismør, egg, ost og grønnsaker i butikken. Nesten pinlig. Det kan se ut som om jeg lever på fløte og smør... Men ha basisvarer i skapene, det koster cirka 800-2000 i innkjøp, mel, krydder, ris, pasta, buljong, havregryn, bokser med tomat, bønner osv. Saus kan du enkelt lage og du vil spare 80-90 prosent på å lage den selv avhengig av type saus. Du kan bake brød og knekkebrød. Tror du vil spare 70 prosent. Du trenger ikke ketchup hvis du ikke må ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå