AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Klumsete meg greide å knuse telefonen, så den virker ikke i det hele tatt. Det går ikke an å trykke på skjermen, den bare flimrer. Hvor mye koster det å reparere den? Det er en Samsung galaxy s3 uten 4G. Burde jeg bare kjøpe en ny? Jeg vil i då fall at den skal virke i to år etter at jeg kjøper den, og at den tåler å være med på trening og turer med hunden, osv. Den blir brukt ganske mye til snapchat, Facebook osv. Liker godt Samsung, så hvordan er s4? iPhone 5s, hvordan er den? Andre gode alternativer?Anonymous poster hash: 37c4a...e6d
Klatt Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 1500,- for å bytte skjerm på en S3. Hvorvidt det er verdt det eller ei får du ta stilling til selv..
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 1500,- for å bytte skjerm på en S3. Hvorvidt det er verdt det eller ei får du ta stilling til selv.. Nei det er den ikke verdt. Kan du anbefale en ny telefon? Anonymous poster hash: 37c4a...e6d
Klatt Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Har du en øvre prisgrense? Er kamera viktig (du nevner Snapchat)? Noen tanker rundt fysisk størrelse?
Stormborn Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Hvis du ikke har lyst på giga-telefon kommer det snart Z1 i litt mindre versjon som gjør det bra på tester Ellers er jeg fornøyd med S4 egentlig. Har hatt uflaks med min da, så leverte den på reperasjon i dag, men det er ikke noe som skjer med alle Mest sannsynlig feil på akkurat det batteriet...
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Hvis du ikke har lyst på giga-telefon kommer det snart Z1 i litt mindre versjon som gjør det bra på tester Ellers er jeg fornøyd med S4 egentlig. Har hatt uflaks med min da, så leverte den på reperasjon i dag, men det er ikke noe som skjer med alle Mest sannsynlig feil på akkurat det batteriet... Da skal jeg sjekke opp i den. Takk! Er så usikker på hvilke bra telefoner som er på markedet nå liksom.Anonymous poster hash: 37c4a...e6d
Klatt Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Xperia Z1 er nok en av de aller kraftigste mobiltelefonene på det norske markedet. Det eneste jeg syntes er negativt ved den er størrelsen, fem tommer med en ganske stor ramme som gjør at den føles massiv. Derfor er Z1 Compact, som nevnt av Stormborn, absolutt å anbefale. Den treffer det du nevner med å tåle utendørs bruk (den har en sertifisering som tilsier at den skal tåle å være under (fersk)vann ned til én meter, i opp til tretti minutter), den har et fantastisk kamera og den kjappeste innmaten på markedet. Prisen blir heller ikke spesielt stiv til å være såpass god og helt ny. Utsalgspris er 4490 så vidt jeg har forstått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå