Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 28 år som er sammen med en mann på 38. Vi har vært sammen i ett år. Han har en stor krets og flere ganger har vi vært på fest med ex damer/flørter av han. Det er jo egentlig ikke så gale, men det er litt uvanlig å havne på fest med FLERE ex damer av kjæresten synes jeg, og som også flørter/klemmer "henger" litt rundt han når jeg ikke er ved siden av han..

I dag skal han på fest. På denne festen kommer det flere damer som han har en fortid med. Det kommer ei ex som fremdeles er forelsket i han. Det kommer ei dame som han har prøvd seg på tidligere, men ikke fått, men hun eelsker å klemme, flørte, og henge rundt han.

Og så kommer det ei som han hadde noe på gang med rett før han traff meg. Hun er fremdeles interessert i han og har oppført seg VELDIG ufint mot meg på en fest for noen måneder siden, hun har også prøvd seg på han rett foran øynene mine. Jeg synes alt dette er ubehagelig.

Jeg tror ikke at han kommer til å gjøre noe med noen av de, jeg stoler egentlig på han, men allikevel så vet jeg hva disse damene mest sannsynlig vil gjøre og jeg er ukomfortabel med det. Kjæresten har allerede begynt å feste, han skulle ut å spise osv. med kompiser før festen.

Jeg er velkommen på festen, men har ikke så veldig lyst til å gå. Jeg kjenner ikke så mange, er trøtt etter en veldig hard arbeidsuke osv..men klarer jo ikke å slappe av helt her hjemme heller. Åh, jeg vet ikke...det blir jo feil å gå bare for å "passe på." Det er jo ikke det jeg vil.

Hva hadde dere gjort? hadde dere synes det var ubehagelig?

Anonymous poster hash: 52ae1...096
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt og holdent opp til han hva som skjer/ikke skjer. Hva damene kan komme til å gjøre må du nesten bare drite i for det er opp til kjæresten din om de får noe ut av de eventuelle forsøkene sine.

Er du sliten, så bli hjemme. Jeg hadde nok syntes det hadde vært litt ubehagelig men om han ikke gir det grunn til bekymring så synes jeg du skal stole på han.

Skrevet

Ring en venninne og få henne til å ta en tur og se film, for eksempel. Ikke gjør det til en kveld der du bare snakker om bekymringene dine knyttet til dette, men distrahér deg selv litt. Forstår at det vil ligge i bakhodet uansett, men mindre enn om du sitter alene.

Å dra på festen bare for å passe på ham er neppe noen god idé, og det kommer antagelig flere slike fester senere uansett. Du kan ikke passe på hver gang, like greit å bli vant til det så raskt du kan. Jeg (som er mann) har hatt tilsvarende bekymringer, men det fungerer ikke å bare bli med for å passe på hver gang. Ikke er det sunt for noen av dere heller.

Anonymous poster hash: 4bdd3...623
Gjest Summers
Skrevet

Jeg kjenner ikke så mange, er trøtt etter en veldig hard arbeidsuke osv..

Power nap.

Skrevet

Jeg er en jente på 28 år som er sammen med en mann på 38. Vi har vært sammen i ett år. Han har en stor krets og flere ganger har vi vært på fest med ex damer/flørter av han. Det er jo egentlig ikke så gale, men det er litt uvanlig å havne på fest med FLERE ex damer av kjæresten synes jeg, og som også flørter/klemmer "henger" litt rundt han når jeg ikke er ved siden av han..

I dag skal han på fest. På denne festen kommer det flere damer som han har en fortid med. Det kommer ei ex som fremdeles er forelsket i han. Det kommer ei dame som han har prøvd seg på tidligere, men ikke fått, men hun eelsker å klemme, flørte, og henge rundt han.

Og så kommer det ei som han hadde noe på gang med rett før han traff meg. Hun er fremdeles interessert i han og har oppført seg VELDIG ufint mot meg på en fest for noen måneder siden, hun har også prøvd seg på han rett foran øynene mine. Jeg synes alt dette er ubehagelig.

Jeg tror ikke at han kommer til å gjøre noe med noen av de, jeg stoler egentlig på han, men allikevel så vet jeg hva disse damene mest sannsynlig vil gjøre og jeg er ukomfortabel med det. Kjæresten har allerede begynt å feste, han skulle ut å spise osv. med kompiser før festen.

Jeg er velkommen på festen, men har ikke så veldig lyst til å gå. Jeg kjenner ikke så mange, er trøtt etter en veldig hard arbeidsuke osv..men klarer jo ikke å slappe av helt her hjemme heller. Åh, jeg vet ikke...det blir jo feil å gå bare for å "passe på." Det er jo ikke det jeg vil.

Hva hadde dere gjort? hadde dere synes det var ubehagelig?

Du bestemmer selv om du går på festen.

Men ville slappet av når det gjelder hans ekser og tidligere svermerier. Kan bare prate for meg selv, en gang hadde jeg fire ekser /tidligere flørter på samme utested og han jeg var sammen med ble urolig, men måtte le av det komiske, jeg sa; slapp av, det var bare fire, det var ingenting.

Men han var sammen med så at alle ga meg klem, spanderte øl, vi lo og pratet når vi gikk ut og pratet og tok en røyk.

Jeg mener at du må slappe av og roe deg litt ned. Bli hjemme hvis du føler for det. Hvis han vil være utro, kan det skje når som helst eller om tredve år eller aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...