AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Hm.... en bekjent tok ganske plustselig/overraskende kontakt med meg, og sendte melding om vi ikke skulle treffes en dag. Har ikke sett han på veldig lenge, visste ikke engang at han var blitt singel i løpet av de siste årene (noe jeg antar han er blitt da). Uansett.... til poenget.... vi skal treffes en dag til uken, men de siste dagene har han blitt tagget i statusen til en eller annen jente. Om at de spiser middag, er på kino osv. Bare de to. Uhm.... så... jeg trodde han mente type "en date", at det var derfor han ville møtes. Men det virker jo som om han har noe på gang med noen? Så er litt forvirret nå. Gidder ikke en fyr som dater en masse jenter liksom. Er ikke helt min greie. Skal jeg bare avlyse? Er ikke helt der at jeg orker å møte en fyr som jeg må "dele" med andre jenter. Om dere skjønner. Synes det var rart uansett, er kjempelenge siden noe annet er kommet opp på facebooken hans. Og så plutselig denne jenten... Vet ikke hva jeg skal tenke engang. Er det ikke sånn at man tar kontakt med noen sånn random fordi man er litt interessert...? Vi har aldri hengt sammen som venner tidligere, så trodde ikke det var derfor. Nå er jeg veldig forsiktig når det kommer til gutter da, så merker at jeg har mest lyst til å trekke meg. Vil ikke bli lurt eller risikere å bli skuffet. Anonymous poster hash: f3dcb...1a3
krepsen33 Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Det er en date, ikke et ekteskap Ta en kaffe/øl/te/brus med fyren og se om du vil noe mer etterpå. Ikke ta sorgene på forhånd De fleste dater flere samtidig. Det er bare lettere å finne ut av det idag ;-)
Gjest Gaea Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Jeg hadde ikke giddet å date en som dater andre... Det vil si, greit nok etter et møte eller to kanskje, men når det går lenger enn det og vi fortsatt liker hverandre og vil bli bedre kjent vil jeg helst være den han har fokus på. Jeg hadde likevel gått på den daten din. Du vet jo ikke helt sikkert at de to dater, det kan du jo spørre om/finne ut av ganske kjapt. Da ser du også hvordan han oppfører seg mot deg, om det virker veldig som en date eller som om han bare ville møtes som venner (selv om jeg er enig med deg i at det ikke høres slik ut pga. tidligere kontakt...)
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Det er en date, ikke et ekteskap Ta en kaffe/øl/te/brus med fyren og se om du vil noe mer etterpå. Ikke ta sorgene på forhånd De fleste dater flere samtidig. Det er bare lettere å finne ut av det idag ;-) Ja, sikkert. Vet ikke hvorfor jeg reagerte sånn. Men jeg er kanskje mest gira på en fyr som ikke dater masse jenter på en gang - det sier litt om vedkommende synes jeg. Pluss at jeg helst vil date noen som synes jeg er såpass interessant i utgangspunktet, at jeg ikke trenger å "konkurrere" om oppmerksomheten hans. Det er det ikke verdt... Anonymous poster hash: f3dcb...1a3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Hvis du synes han er en catch så ville jeg gått på date, høres jo ut som han kjører ordentlige dater og ønsker å finne seg en kjæreste, ikke så rart han dater da. Men det betyr jo langt ifra at han har sex med jentene. En gentleman har ikke det, og hvis han er i den klubben så er ikke dette noe problem. Gå på date og se hva det bringer, men selvfølgelig ikke ha sex med han, før han er eksklusiv og har kuttet ut alle andre jenter. Anonymous poster hash: 9c4a9...cdc
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Hvis du synes han er en catch så ville jeg gått på date, høres jo ut som han kjører ordentlige dater og ønsker å finne seg en kjæreste, ikke så rart han dater da. Men det betyr jo langt ifra at han har sex med jentene. En gentleman har ikke det, og hvis han er i den klubben så er ikke dette noe problem. Gå på date og se hva det bringer, men selvfølgelig ikke ha sex med han, før han er eksklusiv og har kuttet ut alle andre jenter. Anonymous poster hash: 9c4a9...cdc Skjønner jo at det er greit å kjøre bra dater når man leter seriøst, men han dater kanskje litt for seriøst med en annen tenker jeg.... når hun poster ting om dem på facebook. Så at han da vurderer andre også (hvis han gjør det da) det virker litt negativt på mitt inntrykk av situasjonen her....Anonymous poster hash: f3dcb...1a3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Gud.... tre statuser på tre dager. Dette var rart, dette gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: f3dcb...1a3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Velkommen til virkeligheten. Dere kvinner dater i mye større grad flere på enn gang så da får dere nesten tåle at menn gjør det også. Anonymous poster hash: fd576...fae
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Velkommen til virkeligheten. Dere kvinner dater i mye større grad flere på enn gang så da får dere nesten tåle at menn gjør det også. Anonymous poster hash: fd576...fae Det vet jeg ikke noe om. Men det gjelder i hvert fall ikke meg, så da synes jeg ikke at jeg trenger å "tåle det". Handler mer om hva man er komfortabel med at den andre gjør, og han må selvfølgelig gjøre som han vil. Men da får han "tåle" å ikke date meg. Anonymous poster hash: f3dcb...1a3
Nettinettet Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Hm.. hvis en kompis av meg hadde tatt kontakt med meg for å treffes siden det var lenge siden sist, hadde jeg ikke tenkt at han var interessert i å bli sammen med meg, eller at det i det hele tatt var en date. Gutter har faktisk lov til å ha jentevenner.. Synes ikke du har noen grunn til å bli sint på han og se på han som en idiot pga det. Dere hadde bare forskjellige forventinger til invitasjonen..
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 Hm.. hvis en kompis av meg hadde tatt kontakt med meg for å treffes siden det var lenge siden sist, hadde jeg ikke tenkt at han var interessert i å bli sammen med meg, eller at det i det hele tatt var en date. Gutter har faktisk lov til å ha jentevenner.. Synes ikke du har noen grunn til å bli sint på han og se på han som en idiot pga det. Dere hadde bare forskjellige forventinger til invitasjonen.. Han er ikke en gammel kompis, sånn sett. Har så vidt snakket med han før. Men kan godt hende han ikke ønsker noe sånt ja... ikke vet jeg. Anonymous poster hash: f3dcb...1a3
Nettinettet Skrevet 26. januar 2014 #12 Skrevet 26. januar 2014 Han er ikke en gammel kompis, sånn sett. Har så vidt snakket med han før. Men kan godt hende han ikke ønsker noe sånt ja... ikke vet jeg.Anonymous poster hash: f3dcb...1a3 Så det er en fyr du har snakket med tidligere som et formål til å treffes på en date? Altså du har møtt han via nettdating, på en fest etc? Hvis det er sånn så kan jeg forstå at du automatisk tenkte at det var en date.. at dere på en måte skulle fortsette der dere sluttet for en stund siden. Hvorfor ikke bare spørre han om hva han tenkte med treffet deres?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #13 Skrevet 26. januar 2014 Så det er en fyr du har snakket med tidligere som et formål til å treffes på en date? Altså du har møtt han via nettdating, på en fest etc? Hvis det er sånn så kan jeg forstå at du automatisk tenkte at det var en date.. at dere på en måte skulle fortsette der dere sluttet for en stund siden. Hvorfor ikke bare spørre han om hva han tenkte med treffet deres? Møtt han så vidt på fest til en venninne én gang for hundre år siden. Han addet på face, tok insj til å møtes en gang da, men jeg hadde kjæreste så sa nei (vet ikke om det var "date" han ville da heller men, tror ikke han visste at jeg hadde type). Siden har han hatt dame, og jeg flere forhold/flørter etter han jeg var sammen med da. Vi har ikke hatt kontakt på flere år. Så alt jeg har fått med meg er gjennom facebook - uten at det er mye jeg har registrert. Sjekket litt nå når han tok kontakt igjen. Gidder ikke spørre hva han vil, blir litt rart føler jeg. Men tja. Nja. Samma det.Anonymous poster hash: f3dcb...1a3
Nettinettet Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 Møtt han så vidt på fest til en venninne én gang for hundre år siden. Han addet på face, tok insj til å møtes en gang da, men jeg hadde kjæreste så sa nei (vet ikke om det var "date" han ville da heller men, tror ikke han visste at jeg hadde type). Siden har han hatt dame, og jeg flere forhold/flørter etter han jeg var sammen med da. Vi har ikke hatt kontakt på flere år. Så alt jeg har fått med meg er gjennom facebook - uten at det er mye jeg har registrert. Sjekket litt nå når han tok kontakt igjen. Gidder ikke spørre hva han vil, blir litt rart føler jeg. Men tja. Nja. Samma det.Anonymous poster hash: f3dcb...1a3 Aha, ja da blir det annerledes. Hun som tagger han kan jo bare være en venninne også da, men har du dårlig følelse så dropper du det bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå