AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Er det noen her som trener i studio før jobb? Jeg har kommet frem til at den eneste tiden på døgnet jeg har tid til det er FØR jobb, så jeg vil gjerne høre deres erfaringer Camilla Anonymous poster hash: 0ce29...879
Supraspinatus Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Har gjort det en del og det fungerer ganske bra. Pleier ikke å spise før. Spesielt om det er mye hopp og sprett.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Var flink før, og burde bli flink igjen. Spiste litt før og frokost etterpå (på trening eller på vei til jobb). Eneste var at jeg trengte litt tid etter trening og før dusj, for jeg ettersvetter en del. Anonymous poster hash: 24d39...247
Pinkee Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Jeg trener gjerne styrke før jobb. utrolig deilig å være ferdig med alt, når man er ferdig på jobb. Mer slik kondis-trening vet jeg ikke om jeg hadde tatt før jobb, jeg ettersvetter ganske lenge.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Trening før jobb er veldig deilig. Pleier å trene med 1 time jogging på morgen og så styrkeøkt på ettermiddag. Har ikke noe særlig utbytte av styrketrening så tidlig. Anonymous poster hash: 846f5...5b0
thinkywinky Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Jeg gjør det av og til, spesielt nå i januar som treningssenteret er stappa på ettermiddagstid. Spinning funker som bare det, men jeg trenger litt ekstra tid til å få musklene varme og våkne før ei styrkeøkt. Nå er mine morgenøkter klokka 06.00 da... Uansett er det en veldig god start på dagen. Har ikke noe problem med å stå opp heller, så lenge baggen er pakka, klærne er lagt fram og hodet er innstilt på at sånn blir det!
Ingvilddd Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Jeg er ofte på trening kl 7 om morgenen, og trener til rundt 8-8.30. Så dusjer og steller jeg meg, og er klar for dagen rundt kl 9.30-10 (Dette er selvfølgelig på dager hvor jeg ikke begynner på jobb/skole før på formiddagen)
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Jeg har to ettermiddagsvakter og en dag fri i uka, disse dagene har jeg lang frokost med barna, leverer de i bhg, trener, dusjer, lager middag og rydder hus. ELSKER de dagene der Anonymous poster hash: b703c...5ad
Lila Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Jeg trener en del på morgenen, og jeg syns det er deilig. Det er lite folk på senteret, og så slipper jeg å gjøre det etter jobb når jeg er trøtt og sliten!
Nepenthe Skrevet 25. januar 2014 #10 Skrevet 25. januar 2014 (endret) Nå trener jeg ikke på senter lenger, men da jeg gjorde det så trente jeg før jobb. Det er en utrolig deilig følelse å vite at etter jobb når jeg er sliten, kan jeg bare gå hjem og sitte med god samvittighet Når våren kommer og dagene blir lysere skal jeg begynne å jogge før jobb. Nå jogger jeg etter jobb. Vi har dusj og garderober der, så jeg tror det skal gå bra. (altså jogge TIL jobb, ellers kan jeg jo bare dusje hjemme) Endret 25. januar 2014 av Nepenthe
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 Aldri. Er på jobb senest 8 og det er 30 minutter å gå dit, og jeg liker å ha en ordentlig frokost med kaffe. Synes det blir veldig tidlig å stå opp for å rekke både en times trening og deretter dusj. I tillegg blir jeg mørkerød i ansiktet av trening, ser ut som jeg har en smittsom sykdom, og da må jeg i tillegg sminke meg ekstra før jeg går på jobb, noe jeg ikke orker. Trener på kveldstid, to timer etter middag. Som student trente jeg derimot alltid i 9-10-tiden, en time etter frokost og før formiddagsforelesning, eventuelt kl. 8 før 10-forelesningen. Det var nydelig, men det var fordi det passet i timeplanen. Anonymous poster hash: 29974...540
Wonderbitch Skrevet 26. januar 2014 #12 Skrevet 26. januar 2014 Blir alltid så trøtt av å trene så er umulig å gjøre før jobb. Ellers hadde det vært supert, da jeg ikke begynner på jobb før på ettermiddagen. Så da blir det natt-trening isteden thihi..
Anneline80 Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 Veldig kjekt; får energi av det, senteret er ganske tomt og da har jeg allerede trent når jeg kommer på jobb 8. Passer meg bra.
Fantomina Skrevet 26. januar 2014 #15 Skrevet 26. januar 2014 (endret) , Endret 18. januar 2015 av Fantomina
Gjest Raindrops Skrevet 26. januar 2014 #16 Skrevet 26. januar 2014 Elsker å starte dagen med trening, helst før klokka 7. Synes dagen blir mye lettere av det enten jeg skal på jobb, skole eller ingenting. Dessuten er det som nevnt før her, færre folk i veien på senteret. Nå har jeg meldt meg inn i et døgnåpent treningssenter og det er helt gull for meg som gjerne står opp klokken 5.
Corvus Skrevet 26. januar 2014 #17 Skrevet 26. januar 2014 Jeg trener kun tidlig, og elsker det. Er da på treningsstudioet kl 6, ferdig og klar for dagen halv åtte. Spiser ikke frokost, men et stort kveldsmåltid kvelden før. Har aldri trent på ettermiddagen og ser med gru på hvor fullt senteret er når jeg passerer det på vei hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå