Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt 3-4 krukker av Decleor Brightening Night Cream nå, og endelig ser det ut som om de røde arrene har bleknet noe! Så man må bare være litt tålmodig. Det eneste er de arrene som ser ut som søkk. De forsvinner ikke. Noen som har prøvd noe bra i denne sammenheng?

Anonymous poster hash: b78e9...a4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.iherb.com/Neoteric-Cosmetics-Inc-Alpha-Hydrox-Oil-Free-Treatment-1-7-fl-oz-50-ml/52332#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=oil%20free%20treatment&rc=7350&sr=null&ic=1

Etser bort det ytterste laget av huden din (død hud) og oppmuntrer huden din til å gro på nytt i et raskere tempo. Kort fortalt kommer det frem like mye død hud i løpet av en måned når du bruker den som 3-4 måneder når du ikke gjør det. Så arr som normalt sett hadde gått bort i løpet av 6-8 måneder går i stedet bort på 2 måneder.

Anonymous poster hash: 81b1f...523
Skrevet

Endelig noe som virker? Jeg brukte min i nesten 8 måneder og så absolutt INGEN forskjell på huden, dessverre.

Anonymous poster hash: cd4c7...deb
  • Liker 1
Skrevet

Academie Paris har en grønn ansiktsmaske som skal dempe rødhet i huden. Sover med den på de arrete områdene mine. Jeg syns den har fungert bra på mine røde kvisearr! Ikke så godt på de dype men bra på de overflatiske.

Anonymous poster hash: 37ef3...d1f

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg har brukt denne http://www.iherb.com/Aura-Cacia-Organic-Tamanu-Oil-Nourishing-1-fl-oz-30-ml/38544 i kun en uke og huden min (som før var full av røde arr etter pilking av nupper) har aldri vært finere!

Jeg hadde begynt å gi opp, turte ikke gå uten foundation..og nå trenger jeg bare litt mineralpudder. Åh, jeg elsker denne! Har introdusert den for en venninne som også har problemer med røde arr og hun sier at etter bare 2 dager så ser hun drastisk forbedring.

Koster ikke mye, så er verdt å prøve for andre som sliter med det samme :) Jeg kommer aldri til å slutte å bruke denne om natten iallefall, dropper nattkremen for alltid!

Skrevet

Endelig noe som virker? Jeg brukte min i nesten 8 måneder og så absolutt INGEN forskjell på huden, dessverre.

Anonymous poster hash: cd4c7...deb

Uff da. :( Jeg ser jo fortsatt de røde arrene mine, men jeg hadde begynt å gi opp.. Så da ga det håp at de i alle fall har bleknet litt! Men det kan virke som om det er forskjellig hva som fungerer. På meg så jeg absolutt ingen forskjell med krystallsliping, selv om jeg har hørt om mange som har hatt god effekt av en slik behandling.

TS

TS

Skrevet

Jeg har brukt denne http://www.iherb.com/Aura-Cacia-Organic-Tamanu-Oil-Nourishing-1-fl-oz-30-ml/38544 i kun en uke og huden min (som før var full av røde arr etter pilking av nupper) har aldri vært finere!

Jeg hadde begynt å gi opp, turte ikke gå uten foundation..og nå trenger jeg bare litt mineralpudder. Åh, jeg elsker denne! Har introdusert den for en venninne som også har problemer med røde arr og hun sier at etter bare 2 dager så ser hun drastisk forbedring.

Koster ikke mye, så er verdt å prøve for andre som sliter med det samme :) Jeg kommer aldri til å slutte å bruke denne om natten iallefall, dropper nattkremen for alltid!

Hvordan bruker du denne? Gjør du slik som det står i bruksanvisningen, at du varmer 1-2 dråper i håndflaten og smører utover ansiktet? Du bruker ikke nattkrem over da, altså? Hva er det i denne som skal være god på arr? Mange spørsmål her nå :)

TS

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Hvordan bruker du denne? Gjør du slik som det står i bruksanvisningen, at du varmer 1-2 dråper i håndflaten og smører utover ansiktet? Du bruker ikke nattkrem over da, altså? Hva er det i denne som skal være god på arr? Mange spørsmål her nå :)

TS

Jeg bruker den akkurat som det står, bare ikke få noe i øynene (det er dritvondt). Bruker ikke nattkrem i det hele tatt, trengs ikke :)

Aner ikke hva det er som funker, men om du googler "Tamanu Oil" så er det bare gode ting å lese. Funker iallefall som bare det på meg, folk kommenterer det hele tiden :)

Skrevet

Kan anbefale scar gel fra cvs, kjøpte den i USA. Brukte den i to uker på et operasjonssår som var helt rødt, arret er helt bleknet! Tror man kan få kjøpt den på nettbutikken til CVS også. Evt på ebay :) Betalte $30 for den, men tror den er halve pris på nett, noe som er superbillig i forhold til mye annet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...