AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Del Skrevet 25. januar 2014 Altså at bardama setter en dildo på tappekrana og skjenker øl mens hun sitter oppå.. Jeg skal på jobbtur til Køben og vurderer å teste dette haha. Selv om jeg er jente Anonymous poster hash: f9b81...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 25. januar 2014 #2 Del Skrevet 25. januar 2014 Hørtes skikkelig hygienisk ut! Håper hun vasker hendene først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 25. januar 2014 #3 Del Skrevet 25. januar 2014 Plot twist: Alle bartenderne er menn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Del Skrevet 25. januar 2014 Plot twist: Alle bartenderne er menn. Haha huff! Ser det for meg.. og blir bekymret for tarm-bakterier i ølen min Ingen som har testa dette altså? Jeg har hørt det er en stor turistattraksjon, like kjent som Strøget, Nyhavn og Tivoli! Anonymous poster hash: f9b81...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3kant Skrevet 26. januar 2014 #5 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg har kjøpt en frekk en. Men det er sikkert 15 år siden😃 men jeg drakk den ikke😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3kant Skrevet 26. januar 2014 #6 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg har kjøpt en frekk en. Men det er sikkert 15 år siden😃 men jeg drakk den ikke😉 hu dama var sikkert 50 år og ganske suggete 🙈 og jeg var ca 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå