Gå til innhold

Jenter: Hvordan bli kjent med dere? hva skal man gjøre og ikke gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker dere at vi menn gjør når vi først prøver og bli kjent med dere? Og hva bør vi absolutt ikke gjøre?

Hva er noen trygge gode emner og prate om.

Og hva bør vi holde oss lang lang unna?

Anonymous poster hash: 1de8b...243

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når gutter prøver å få kontakt med meg ødelegger de alt hvis de tydelig viser at de er ute etter sex eller liker meg på en slik måte. Det er bare ekkelt

• Liker 3
Skrevet

ble nylig kjent med en gutt, og da ble jeg veldig sjarmert av at han skaffet mobilnummeret mitt og sendte en melding, framfor å adde meg på facebook. Høres kanskje rart ut, men det var veldig fint og uvanlig;)

Skrevet (endret)

Tydelig interesse i form av et åpent kroppspråk, gode spørsmål og øyekontakt er bare positivt.

Opplevde en gang at en mann ringte til noen som kjente meg for å få nummeret mitt som ikke var listet noe sted den gang, og innsatsen var faktisk litt sjarmerende. Komisk nok var jeg på besøk, og den som på oppfordring fra de som bor der tok telefonen da det ringte akkurat da, og da ble han nærmest stum og stammet noe veldig... ;).

Hadde også en gang lang kø bak meg på en Narvesenkiosk jeg ofte var innom, da han bak disken stotrende spurte om jeg kunne tenke meg å gå ut med ham en gang og om han kunne få nummeret mitt. Jeg sa ja, til klapping og plystring fra noen av dem i køen bak, haha :)

Selv om ingen av disse viste seg å være noe for meg, så traff jeg dem for en date, og mot er veldig tiltrekkende og sjarmerende :).

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Ikke mas, ikke send hjerter i de første meldingene og ikke si sorry for ting du ikke trenger å si sorry for.. "Unnskyld for at jeg skrev til deg :(" liksom.. = Turn off

Ha humor, vis interesse, vær litt laidback og si rett ut det du mener. Vil du ha besøk så skriv; "Vil du komme på besøk? :)" og ikke "Hadde vært kos å fått besøk av deg da ;)".. Ikke spør om å få tilsendt bilder, eller hint til sex. Det er turn off.

Anonymous poster hash: b83e5...5a2
  • Liker 5
Gjest Inferno
Skrevet

Behandle oss som likeverdige.

Eller ha deg ned på gulvet og kyss skoa mine. Ditt valg.

• Liker 2
Skrevet

Når gutter prøver å få kontakt med meg ødelegger de alt hvis de tydelig viser at de er ute etter sex eller liker meg på en slik måte. Det er bare ekkelt

Så det er fy-fy å være seksuelt tiltrukket til deg?

Anonymous poster hash: fa114...353

Skrevet

Så det er fy-fy å være seksuelt tiltrukket til deg?

Anonymous poster hash: fa114...353

Nei, men man trenger ikke å vise at man kun er ute etter sex.

• Liker 5
Skrevet

Ikke mas om hvor sinnsykt forelska du er etter å ha kjent meg en uke. Ikke send et drøss med hjerter. Ikke mas om sex eller kom med ekle kommentarer. Ikke klag over hvor stygg du er, hvordan ingen jenter liker deg og at du ikke er verdt noe for noen.

Det er mye bedre å rett og slett bare være høflig og hyggelig, bli kjent på en ordentlig måte, og oppføre seg som folk. Vise at du faktisk er ute etter å bli kjent med meg som person, siden du syntes jeg virker allright, ikke bare er ute etter å tømme deg i noe.

• Liker 2
Skrevet

Ikke spør om å få tilsendt bilder, eller hint til sex. Det er turn off.

Hvis hun skulle ta initiativet til sexprat, hva da?

Anonymous poster hash: feea9...ab3

Skrevet

Hvis hun skulle ta initiativet til sexprat, hva da?

Da blir det jo noe annet. Men snakker jeg med en fyr og han skriver "hadde vært kos å fått et bilde av deg da :)" hadde jeg blocka fyren. Samme med "er det ikke kjipt å se film alene? ;)"

• Liker 1
Skrevet

Vise interesse og spørre om mitt liv, hvordan jeg har det. Spørre videre ut fra det jeg har sagt. Da viser du at du hører etter og er interessert.

Ikke mas i vei om ditt eget, og ikke skryt av deg selv. Ikke fortell hva du gjør sånn og sånn, men la meg spørre først.

• Liker 1
Skrevet

Bruk humor og hold deg unna emner som " hvorfor er du singel??", "hva ser du etter i en mann", alt som har med sex å gjøre, slibrige kommentarer eller komplimenter som omhandler at hun er deilig, sexy, eller annet.... Nå er jeg i et forhold men jeg husker hvordan det var før... jeg ble kvalm av menn som viste for stor interesse for tidlig og som rett og slett ble masete. Sånn "NÅR KAN JEG SE DEG IGJEN" meldinger rett etter du har sagt ha det, osv... Gi gjerne komplimenter og ros som omhandler personligheten eller andre talenter.. Vær avslappet og ta ting som det kommer!

Anonymous poster hash: 8c74f...6fc
  • Liker 2
Skrevet

Da blir det jo noe annet.

Hva ville "feil" måte være å skrive tilbake til deg på, om du hadde nevnt noe sexrelatert til en mann?

Skrevet

Forvirrende svar for TS. Dette hjelper ikke ham i særlig stor grad. En liste med 100 forskjellige "do's" skaper ingen forandring.

Sitatene her er ikke ment som personangrep, kun motsvar.

F.eks. "Når gutter prøver å få kontakt med meg ødelegger de alt hvis de tydelig viser at de er ute etter sex eller liker meg på en slik måte. Det er bare ekkelt"

Å vise sine intensjoner om sex er BRA på et generelt grunnlag hvis man satser på ONS, men kanskje ikke for akkurat denne brukeren. Svaret hjelper da ikke TS noe som helst.

Skrevet

Tja, du kan vel prøve å snakke med jenter og ha en normal samtale. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Gå bort å snakk med ho om du syntes ho er pen!! ikke nøl. Det liker vi

Anonymous poster hash: 3446f...c81
  • Liker 1
Skrevet

Å ha en normal samtale og god tone er vel det viktigste, trenger ikke kjøre på med sjekketriks eller masse dilldall. Men en ting som ikke er greit er den der PUA greien hvor gutten kritiserer jenta for ett eller annet for å komme inn på henne, hvis hun vet om PUA blir det bare teit.

Vis interesse for jenta, spør henne om ting og vær litt åpen om deg selv også. Smil og vær hyggelig, det synes jeg er koselig ihvertfall. Vis at du liker henne.

Skrevet

Hva ville "feil" måte være å skrive tilbake til deg på, om du hadde nevnt noe sexrelatert til en mann?

Jeg hadde nok ikke nevnt noe sexrelatert til en mann jeg ikke kjenner uansett. :)

Skrevet

Det beste er å droppe sjekking og finne ut om man har felles interesser/aktiviteter man kan bli kjent gjennom.

Anonymous poster hash: 9822f...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...