Gjest Virvar Skrevet 21. mai 2004 #1 Del Skrevet 21. mai 2004 Vet noen om man kan se selv på gørra man snyter ut, om man er på bedringens vei eller ikke? Er noen farge værre enn andre?Huff det hørtes dumt ut, men altså om man snyter blankt, så er man ikke så ille forkjøla etter min erfaring, man er kanskje på vei til å bli forkjølet. Men hva når det kommer klyser i fargene gult, eller grønt, eller kanskje har litt blodflekker i? Er det da et tegn på at alt er som det skal og at man har en vanlig forkjølelse, eller er det slik at jo mer farge- desto værre? Det virker unektelig værre. Og når det atpåtil kommer blod flekker noen ganger, så liker jeg meg ikke helt liksom. Så lenge det er lyst på fargen er det liksom "snillere" snørr enn når det er grønt :-? Når bør det ringe varselbjeller liksom? Æsj, vemmelig tråd :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #2 Del Skrevet 21. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 21. mai 2004 #3 Del Skrevet 21. mai 2004 ikke le da *vil bli frisk i nesen igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2004 #4 Del Skrevet 21. mai 2004 Hos meg er det slik at jo knallere gult eller grønt, jo sykere. Når snørret blir hvitt og blankt slimete, er du nesten frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 21. mai 2004 #5 Del Skrevet 21. mai 2004 *vrææææl- jeg vil ha blankt snørr * Er jo ikke i nærheten av å bli frisk ennå jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. mai 2004 #6 Del Skrevet 21. mai 2004 Hos meg begynner det ofte med rennende nese, blank snue, og når jeg har vært forkjølet en stund, så blir det mer tykke klyser som må ut når det løsner! De virker som om de kommer helt fra lillehjernen (i den grad jeg har en sånn... ) Da kommer ofte den kløete, ekle "kritlehosten" også. Gjerne om natten. Jeg er midt i en sånn periode nå etter at jeg ble skikkelig forkjølet 17. mai. I natt måtte jeg stå opp kl. 04.30 i natt av hoste, så dette er veldig aktuelt for meg. :-( Dette var kanskje ikke en lekker beskrivelse, men jeg vil jo så gjerne trøste Kattepus! Kanskje det begynner å gå mot slutten? Ikke for deg, altså - for forkjølelsen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 21. mai 2004 #7 Del Skrevet 21. mai 2004 Hehe ja vi får da inderlig håpe det er for forkjølelsen det går mot slutten :o Har brukt nesespray sammenhengende i 14 dager nå for å holde nesen åpen. Stakkar slimhinnnene mine. *la oss krysse fingrene Væren for at vi snart slipper grønn gørr og hoste (min hoste gav seg for en uke siden hihi æddabædda) * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. mai 2004 #8 Del Skrevet 21. mai 2004 Heldige deg som er ferdig med hosten! I natt føltes det som om det liksom var et lite punkt i halsen min som var knusktørt! Kjent følelsen? Hadde lyst til å drikke en liter olivenolje eller babyolje på styrten, liksom... Men du: Pass på så du slutter med nesesprayen i tide! Jeg har vært avhengig av den tidligere, tror jeg gikk på nesespray i 6-7 år - mer eller mindre. Det er ikke tull, altså!!! Nå har jeg greid å slutte, og det er ganske vondt å venne seg av med den. Men det går nok bra, så lenge du bare bruker den under forkjølelse. Jeg har en litt skjev nesevegg og en udefinert allergi i tillegg, så det er veldig lettvint å bare spraye litt... God bedring, pusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 21. mai 2004 #9 Del Skrevet 21. mai 2004 Takk snille du Tips mot hosten : Drikk brus Jepp, vet det med nesespray og avhengighet jeg også har hatt sånne perioder - avvenningen er slitsom. Nesen liksom bare MÅ ha for å fungere. Men nå driver jeg på med en bihulebetennelse som forhåpentligvis er på vei tilbake - så da får jeg pøse på og holde det åpent oppi der, så det ikke er på'an igjen. :o hehe huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. mai 2004 #10 Del Skrevet 21. mai 2004 Brus! :o Den skal jeg jammen prøve! Det jeg pleier å sverge til, er Fishermans friend, hvit type. Den pleier å rive godt. "Strongest there is!"... Laget nesten kaos i kassakøen på MENY i dag, bare for å finne et stativ med de hvite posene. Unnskyldte meg forbi en haug med folk for å finne de livgivende halspastillene! Det var bare lyseblå og lakris i vår kasse! Bare bruk nesesprayen din, du! Du vet tydeligvis om faren, så jeg stoler på at du bruker vett! Jeg har i alle fall bestemt meg for ikke å havne i den hengemyra en gang til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 21. mai 2004 #11 Del Skrevet 21. mai 2004 *krysse fingrene for at brus hjelper* :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2004 #12 Del Skrevet 22. mai 2004 ikke le da *vil bli frisk i nesen igjen* Beklager! Det var bare innlegget ditt som var fantastisk godt skrevet Krysser selvfølgelig fingrene for at du blir frisk! ' Angående blodflekker i snørret så kan det rett og slett skyldes at små blodkar sprekker av at du snyter deg ofte, og er ikke farlig. Ellers har du nok rett i at blankt er bedre enn farget - men at mye blankt nok tyder på at noe er på gang... Er forresten enig i at du bør være forsiktig med nesesprayen! Da anbefaler jeg heller at du starter dagen med en skikkelig utblåsning, prøv å få tømt nesa mest mulig - det er forresten bare å innse at dette er en forferdelig tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 22. mai 2004 #13 Del Skrevet 22. mai 2004 Æsj og fysj ja Men nå begynner gørra å bli mindre fargerik tror jeg Jeg øyner et håp om bedring !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå