Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lei meg nå :cry:

Vi hadde nettopp blitt sammen igjen etter at han gjorde det slutt, og jeg gikk inn i forholdet med ny glød, følte at han hadde tenkt mye og funnet ut at det var OSS det skulle bli likevel, og var så glad, så glad.

I går sa han at han ikke klarte det, at han ikke følte nok for meg. Og når det er slutt for 2. gang er det DEFINITIVT slutt.

:cry:

Vi bor sammen, i HANS by, og i HANS leilighet. Nå skal han sove hos noen andre noen netter så jeg får leil. for meg selv mens jeg leter etter nytt sted å bo.

Og vi hadde begynt å snakke om å stifte familie, HAN, prototypen på mann med forpliktningsvegring, var den som først snakket om det!!!

:(:(:(

Er glad for at det ikke har skjedd, når alt kommer til alt... Men de gode fremtidsplanene faller i grus. Planene for sommerferien, planene om å pusse opp og flytte til en ny leilighet sammen, hele familien hans som jeg har blitt så glad i, alt er borte, det er så vondt.

Prøver å ikke gråte, det gjorde jeg nok av første gang det ble slutt. Nå er jeg mest kvalm, kaster opp og føler meg som en zombie.

Kan ikke tro at VI TO, alt det unike mellom oss, varmen og kosen, latteren og tårene har blitt redusert til ett av de mange innleggene man leser her i KG

:grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist :(

Kan ikke gjøre stort annet enn å gi deg en god klem :klem:

Gjest Virvar
Skrevet

Stakkars deg vennen :cry:

Kjenner så godt igjen hva du mener. Kjenner smerten din.

Kan ikke annet enn å trøste. Og det hjelper liksom så lite. Men alikevel, jeg lider med deg. :trøste: :klem:

Skrevet

Uff så vondt. Sender en stor :klem: til deg.

Skrevet

*Sendeeeerrr kleeeeem*

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men sender deg en støtteklem.

Håper det går bra med deg.

Skrevet

Takk for støtte... Det var veldig fint å ha dette forumet ettersom jeg følte at forholdet ble mer og mer vaklende...

Nå er det nesten vondt å lese innlegg her, og se at livet og samlivet går videre selv om alt har stoppet opp for meg. Føler iallefall at jeg ikke kan gi noen noe råd her inne mer, og angrer litt på at jeg har vært så positiv når folk har sendt innlegg på forumet ang. det å prøve igjen etter det blir slutt. (Beklager!!!)

Men det har bare gått to døgn og jeg satser på at ting bedrer seg etter hvert... Men det hadde hjulpet å føle at det som hendte, bruddet, var det "riktige". :cry:

Skrevet

Velkommer i klubben :(

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si,men jeg sender deg en klem :klem:

Gjest Sorgtung
Skrevet

Kjære deg,

For noen dager siden svarte du meg på mitt innlegg, der jeg var fryktelig langt nede - og det eneste som sto i hodet på meg var "skal jeg bryte eller bli?". Du rådet meg til å bli, ikke bryte opp et samliv pga at han hadde gjort meg urett. Du syns det var så vondt med forhold som så altfor lett gikk i stykker....

Jeg fikk utrolig vondt av deg nå. Du var så positiv og med en så stor tro på at ting kan ordnes, så ga du meg også et lite håp der og da.

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si deg, bortsett fra at jeg føler med deg.

Jeg vet også at det eneste du kan gjøre nå er å tillate deg selv å sørge, og tviholde på håpet.

Å miste sin elskede er utroli vondt, tro meg jeg har vært der mang en gang. Men om det enn høres klisjèaktig ut, og det er det siste du ønsker høre nå, så vet jeg at din smarte vil passsere....gradvis. Ta tiden til hjelp.

Dersom du er 100% sikker på at dette nå er over, så prøv, kjære ukjente venn, prøv å se fremover. Hold fast på troen på en fremtid. Du er fortsatt verdifull selvom denne ene mannen ikke følte nok for deg. Da finnes det en annen der ute som er mer riktig....selvom du ikke ser noen andre nå, og ikke engang orker tenke på det.

Ta tid til deg selv nå. tenk på deg selv - og du? Det er alltid håp.

God klem fra ei som føler med deg.....og ønsker deg alt godt videre...

Gjest Milah
Skrevet

Så trist! :-(

Slike ting er så usannsynelig vondt. Selv om man vet at det før eller senere gr over, så kjennes det absolutt ikke slik..

Gir deg en klem! Håper alt ordner seg for deg, noe det helt sikkert vil! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...