AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Nesten ingen oppdateringer, endel reklame, og mye av det samme… Før så fant jeg endel interessant når det kom til kosthold, trening, reiser o.l….men nå? Ingenting. Bare de siste dagene er det nesten ingen nye innlegg, bare 1 gammelt fra da hun var brudekjolemodell for noen år siden og reklame for noen kofferter…. Greit nok at hun har fått barn, men nå er hun jo hjemme hos foreldrene sine siden mannen hennes er på tur, så vil tro foreldrene duller og daller med barnet sånn at hun skal få tid til jobben sin (som faktisk er bloggen). Dessuten har hun jo drømmebabyen som sover masse, er rolig og fornøyd, og legger seg tidlig om kvelde.. Anonymous poster hash: 6961a...c99 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Håper bloggen dør ut. Anonymous poster hash: 69ad7...2ae 35
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Hun har nok mer og gjøre på en du tror, dessuten var hun syk en god stund også. Alt tar på. Anonymous poster hash: 5a7a4...7bf 1
Gjest Celine* Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Så kjedelig at du har behov for å skrive et innlegg om den? 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 La oss spore av og hetse sånn at tråden blir slettet før besøkstallet øker. Anonymous poster hash: 69ad7...2ae 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Og hadde hun oppdatert bloggen oftere hadde folk skreket over seg om hvorfor hun ikke er i permisjon. AldriFornøyd.no Anonymous poster hash: c0838...c4f 22
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 hun er vel i 50% permisjon også da.. hadde hun skrevet kjempemye hver dag så hadde vel det også vært feil Anonymous poster hash: f2fed...741 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Kikket på bloggen og hun har jo skrevet mye der de siste dagene. Klart hun ikke kan skrive hele dagen, forstår ikke hva som er problemet. Hun har et liv uten om da Anonymous poster hash: 5a7a4...7bf 4
Nordvesta Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Hun har vel gradert permisjon og da kan hun ikke jobbe hver dag
Tropic Skrevet 25. januar 2014 #10 Skrevet 25. januar 2014 De fleste har nesten 1 år FULL permisjon fra sin jobb, mener du de også skal stikke innom jobb hver dag for å jobbe?? Så vidt jeg vet har hun tatt ut 50% permisjon eller noe slikt? Som betyr at hun jobber mye mindre nå enn tidligere og da blir det også mindre innlegg. Helt enig i at bloggen har blitt dørgende kjedelig, så har sluttet å lese, men skjønner det jo, hun har jo fått baby og har rett på permisjon på lik linje som oss andre, og så bestemmer vi selv om vi vil lese den eller ikke! 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #11 Skrevet 25. januar 2014 fotballfrua er så vakker. et bra forbilde for unge jenter Anonymous poster hash: a31c5...209 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #12 Skrevet 25. januar 2014 Ja, stygge mennesker er som sagt ikke bra forbilder Anonymous poster hash: 69ad7...2ae 14
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #13 Skrevet 25. januar 2014 Ja, stygge mennesker er som sagt ikke bra forbilder Anonymous poster hash: 69ad7...2ae Det er vel ikke en sammenheng? Tror ikke hun mente at hun er et bra forbilde fordi hun er vakker Anonymous poster hash: 73bdf...d5e 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #14 Skrevet 25. januar 2014 Nesten ingen oppdateringer, endel reklame, og mye av det samme… Før så fant jeg endel interessant når det kom til kosthold, trening, reiser o.l….men nå? Ingenting. Bare de siste dagene er det nesten ingen nye innlegg, bare 1 gammelt fra da hun var brudekjolemodell for noen år siden og reklame for noen kofferter…. Greit nok at hun har fått barn, men nå er hun jo hjemme hos foreldrene sine siden mannen hennes er på tur, så vil tro foreldrene duller og daller med barnet sånn at hun skal få tid til jobben sin (som faktisk er bloggen). Dessuten har hun jo drømmebabyen som sover masse, er rolig og fornøyd, og legger seg tidlig om kvelde.. Anonymous poster hash: 6961a...c99 Godt for henne babyen sover, hun snakker jo om voksentid allerede, og så får hun jo tid til å gjøre det hun kan best: trene.. Anonymous poster hash: d9667...392 4
strawberry Skrevet 25. januar 2014 #15 Skrevet 25. januar 2014 Velkommen til verden. Og at hun fremstiller babytiden som fantastisk med at babyen sover som en engel, og at alt annet i livet hennes også er plettfritt, er jo sannsynligvis bare et bilde hun maler for verden. 16
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #16 Skrevet 25. januar 2014 Jeg tror bloggen kommer til å miste mange lesere dette året. Hun har en baby hjemme så all tiden hennes går selvfølgelig til denne nye skapningen, derfor blir problemet: hva faen skal hun blogge om når hun ikke kan blogge om barnet? Hvem er bloggen for? Unge jenter uten barn? Ja vel, men da må hun blogge outfits og sminke hver dag ellers mister hun jo disse leserne. Men dette har hun ikke tid til. Eller tenker hun at bloggen skal fenge voksene mennesker, kvinner med barn og gravide jenter? Men da vil man jo se mer av barnet! Jeg forstår godt at de vil skjerme jenta si, men da må de også forvente at leserne går ned. Det er veldig kjedelig at hun hver dag skriver "ååå i dag var Nelia så søt i stolen sin" også ligger det ved et bilde av bakhue på babyen…. Anonymous poster hash: 7d46e...815 20
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #17 Skrevet 25. januar 2014 Velkommen til verden. Og at hun fremstiller babytiden som fantastisk med at babyen sover som en engel, og at alt annet i livet hennes også er plettfritt, er jo sannsynligvis bare et bilde hun maler for verden. Så sant. Og man skal være forsiktig med å beundre folk som henne. Det er ikke normalt. Noen har ADHD og får gjort mye, sier ikke hun har det men vi glemmer ofte at mange er i grenseland. Altså ikke bra å sammenligne seg med slike folk. Er det så sikkert hun ammer foresten, jeg har mine tvil.. Anonymous poster hash: d9667...392 12
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #18 Skrevet 25. januar 2014 Så sant. Og man skal være forsiktig med å beundre folk som henne. Det er ikke normalt. Noen har ADHD og får gjort mye, sier ikke hun har det men vi glemmer ofte at mange er i grenseland. Altså ikke bra å sammenligne seg med slike folk. Er det så sikkert hun ammer foresten, jeg har mine tvil.. Anonymous poster hash: d9667...392 Men hvorfor mener folk at hun enten er et supermenneske eller at hun lyver om det hun gjør? Etter min mening så er det ingenting hun gjør som er særlig imponerende. Jeg, og de fleste andre, må sminke og kle på oss FØR jobben/studiene. Dette er en del av jobben til FF, så er ikke så sinnsykt imponerende at hun sminker seg om morgningen liksom. Det samme med treningen. De som trener gjør dette før eller etter jobb, hun gjør det i arbeidstiden sin. Og når man ellers får gjort alle andre ting som frisør, handling, hundeturer osv I ARBEIDSTIDEN er det klart man har tid til å bake lavkarbobrød på kveldstid. Anonymous poster hash: 7d46e...815 20
Sirah Skrevet 25. januar 2014 #19 Skrevet 25. januar 2014 Om hun blogger mye, er det feil. Blogger hun lite, er det feil. Har dere noe annet å gjøre enn å lete etter feil hos fotballfrue? 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #20 Skrevet 25. januar 2014 Blitt kjedelig? Anonymous poster hash: 8eceb...fe0 12
Anbefalte innlegg