Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et bittelite hakk i tanna av den i stål, så nå blir det plastikk!

Men hva er standard størrelse på disse?

Jeg har ikke peiling.. Kan 1,6mm stemme tro?

Fant ut at lengden må være 16mm..

Videoannonse
Annonse
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

De i plastikk er helt håpløse, etter min mening. De er jo sånn 6 cm for lange, og det gjør at du veldig lett biter på den, noe som egentlig kan gjøre veldig vondt selv om den er av plastikk).

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Hvis du har klart å få hakk i tanna av den i stål tror jeg kanskje du har for lang stang?

Skrevet

Hm nei, jeg målte 16mm i lengde på den! .. Er den for lang? Har jeg aldri tenkt over!

Jeg tror jeg biter på den eller gjør noe rart uten å tenke over det. Kanskje i søvne.

Men om du har rett lengde på de i plastikk blir de ikke for lange vel :fnise:

Skrevet

Jeg ville ha fjerna hele dritten før du ødela tenna mer, snakker av erfaring.

Anonymous poster hash: d67e8...aa2
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Hvordan i all verden klarer du å ha en så lang piercing? Min er 10 mm, liksom. Ikke rart du biter på den... Du skal jo bytte til mindre mm når du har hatt den i en stund.

Rett lengde, ja. Men hjelper ikke om du kjøper en i 16 mm.

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Hvordan i all verden klarer du å ha en så lang piercing? Min er 10 mm, liksom. Ikke rart du biter på den... Du skal jo bytte til mindre mm når du har hatt den i en stund.

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Om du har kort stang ødelegger du ikke tennene. Jeg har hatt min i snart sju år, og tannlegen har ikke sett noe skader pga den.

Skrevet

Hatt min i snart 10 år, synes det går fint jeg!

Åja, haha! Det var denne jeg fikk etter at jeg tok den, fikk til å bytte fra den 2cm lange stanga du får i først liksom.

Da prøver jeg med 10mm!

Må ha ny stang uansett da. På Crazy Factory står 1,6mm som standard tykkelse. Prøver deg jeg da..?

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Kan jo hende 10 er for lite for deg, men jeg ville i alle fall byttet til mindre stang. Det er jo håpløst å gå rundt med noe som er så langt. Jeg gjorde det i starten, og bet meg så utrolig mye i tunga, haha!

Tror 1,6 er vanlig tykkelse, altså!

Skrevet

Kan jo hende 10 er for lite for deg, men jeg ville i alle fall byttet til mindre stang. Det er jo håpløst å gå rundt med noe som er så langt. Jeg gjorde det i starten, og bet meg så utrolig mye i tunga, haha!

Tror 1,6 er vanlig tykkelse, altså!

Uff, jeg biter i stanga hele tiden.Men du venner deg jo på det vettu! Hakket i tanna var dråpen da :fnise:

Takker for svar! Var jo så mye fine kuler også, woho !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...