Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #1 Skrevet 21. mai 2004 legger merke til ganske ofte at inne i brystvortene mine så titter det noen ganger frem, spessielt om morgene ved dusj noen små sånne guleting, og jeg kan faktisk ta pinsetten og dra de ut n for en og de er helt mye og små.. også blir det tomt.. tar jeg dem ikke ut forsvinner de bare pøå en måte inn igjen.. ja det høres merkelig ut men det er jo litt artig å dra dem ut, akkurat som å klemme på en kvise.. men hva er det egentlig?
Gjest Tristessa Skrevet 22. mai 2004 #2 Skrevet 22. mai 2004 For det første: æsj! For det andre: au! For det tredje: hører ikke dette hjemme i en annen gruppe?
Gjest 3llie Skrevet 22. mai 2004 #5 Skrevet 22. mai 2004 Små gule ting? Jeg går ut ifra det er talgkjertler du snakker om. De ser ut som små nupper på brystvorten og om man klemmer på dem så kan det komme ut hvitt kviseaktig innhold. Om det ikke er dette du snakker om, så aner jeg ikke.
Gjest rio Skrevet 22. mai 2004 #6 Skrevet 22. mai 2004 ja, sånne kjertler har man jo, men jeg kniper ikke på.. men ikke inni brystvorten da!
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2004 #7 Skrevet 22. mai 2004 jeg vet hva du snakker om og skulle gjerne hatt et svar jeg også.. det er ikke disse kjrtlene uten på og rundt men det er noe inni selve nuppen! du er ikke alene;)
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2004 #8 Skrevet 22. mai 2004 Jeg mener også at det må være talg/nupper du snakker om. Kjenner til det sjøl! K
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2004 #9 Skrevet 23. mai 2004 Det er fremdeles talg.. og er det et problem kan en lege snitte ut talgkjertlene slik at dette ikke oppstår.... Det er et ganske vanlig problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå