Gå til innhold

Hvordan tar dere på bhen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hektet på i ryggen før jeg tar å drar den over hodet og på meg. Får ikke til å kneppe den igjen bak ryggen . Hvordan gjør dere det?

Nå er det jo greit at jeg kan dra den over hodet, men når jeg blir gammel får jeg vel problemer med det.

Så må vel lære meg å kneppe den igjen i ryggen etter at jeg har tatt den på.

Klarer dere det og hvordan tar dere bhen på?

Anonymous poster hash: a8127...c9e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar den på "feil vei" altså lukker den foran, og så vrir jeg den rundt :)

Anonymous poster hash: 0497b...b00

• Liker 37
Skrevet

Strekker den rundt brystet og hekter den sammen bak (null problem med litt øvelse), så stikker jeg armene inn i stroppene og drar dem over skuldrene.

Da jeg begynte å bruke bh i begynnelsen tok jeg den på feil vei sånn at jeg fikk hempene foran og kunne se hva jeg holdt på med, og så snudde jeg den rundt når den var festet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tar den på "opp ned" foran, vrir den rundt og bretter den opp, før jeg putter armene inni stroppene.

• Liker 5
Skrevet

Jeg tar den på "opp ned" foran, vrir den rundt og bretter den opp, før jeg putter armene inni stroppene.

Jeg og. Det lærte jeg av mamma da jeg begynte med BH. Er vel det jeg synes det ser ut som "alle" gjør i garderober og sånn. Tror jeg.

Anonymous poster hash: 414d6...585

• Liker 1
Skrevet

Da skal jeg forsøke å gjøre det samme

Anonymous poster hash: a8127...c9e
Skrevet

Jeg og. Det lærte jeg av mamma da jeg begynte med BH. Er vel det jeg synes det ser ut som "alle" gjør i garderober og sånn. Tror jeg. Anonymous poster hash: 414d6...585

Lærte det av mamma jeg også :-)

Skrevet

Jeg tar den på (armene inni stroppene og sånn høvelig på plass over puppene) og så knepper jeg den igjen bak på ryggen.

Anonymous poster hash: c40ea...e7e
  • Liker 8
Gjest HappyWaffle
Skrevet

kommer ann på. er det emr enn 2 hemper må jeg feste de forran og snu bh'en. men hvis det bare er to hemper så kan jeg feste de bak på ryggen :)

Skrevet

Gjør som flere skriver her. Legger den med skålene mot ryggen, lukker foran og drar den rundt :) For meg er det nesten umulig å dra den på meg rett vei og lukke bak! Men å dra den over hodet har jeg aldri hørt/sett, og sett at BH'n er i riktig størrelse skal det vel egentlig ikke være mulig heller? Hvis du ikke har ultrasmale skuldre, da :)

• Liker 7
Skrevet

Noen av BHene mine er lette å lukke bak på ryggen, mens noen må jeg lukke foran og snu rundt.

Skrevet

Noen av BHene mine er lette å lukke bak på ryggen, mens noen må jeg lukke foran og snu rundt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurte også på hvordan man fikk dratt den over hodet. Jeg har jo mye bredere skuldre enn jeg er rundt under puppene.

Anonymous poster hash: 414d6...585
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg må innrømme at det gjør jeg også, - med forsiktighet da selvsagt.

Jeg vet det sies, fra kvalifisert hold, at man skal ikke skal gjøre det slik, men kvalitets BH'er tåler det faktisk.

- og ikke pokker om jeg står der og sliter med å hekte sammen på ryggen i halv seks tiden om morgenen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må innrømme at det gjør jeg også, - med forsiktighet da selvsagt.

Jeg vet det sies, fra kvalifisert hold, at man skal ikke skal gjøre det slik, men kvalitets BH'er tåler det faktisk.

- og ikke pokker om jeg står der og sliter med å hekte sammen på ryggen i halv seks tiden om morgenen.

Hæ, hvorfor skal ikke det gjøres? Det har jeg aldri hørt! Hvordan skal man gjøre det egentlig da?

• Liker 1
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Tar den på foran, og knepper igjen bak. Trodde det var rimelig vanlig? Kan heller ikke forstå hvorfor det er så vanskelig? Må jo være verre å dra den over hodet? :laugh:

Skrevet

Den største feilen kvinner gjør når de kjøper BH er at de har for stor omkrets og for liten cup. Da gir den ikke nok støtte. Sitter BH-en riktig skal den stramme såpass at det ikke skal være mulig å vri den stort, og den skal definitivt ikke være så stor at man kan vri den helt rundt, langt mindre dra den over hodet. Man skal stikke armene inn i stroppene, bøye seg frem og legge puppene inn i skålene og så reise seg opp og hekte den på bak. Dernest skal man justere puppene inni skålene.

Anonymous poster hash: e2730...261
  • Liker 7
Skrevet

Den største feilen kvinner gjør når de kjøper BH er at de har for stor omkrets og for liten cup. Da gir den ikke nok støtte. Sitter BH-en riktig skal den stramme såpass at det ikke skal være mulig å vri den stort, og den skal definitivt ikke være så stor at man kan vri den helt rundt, langt mindre dra den over hodet. Man skal stikke armene inn i stroppene, bøye seg frem og legge puppene inn i skålene og så reise seg opp og hekte den på bak. Dernest skal man justere puppene inni skålene.

Jeg er smalere i livet enn der BH-en skal sitte, så hvis den skal være umulig å vri rundt så lurer jeg på hvor stram BH du snakker om. For tiden bruker jeg BH som egentlig er litt for stram i omkrets, (litt ubehagelig) men å vri den rundt der den skal sitte er fortsatt ikke noe problem.

Dra den over hodet derimot ville vært umulig.

Og hvorfor må man bøye seg frem for å legge puppene i skålene? Kan man ikke bare dra BH-en nedover puppene og justere etterpå?

Anonymous poster hash: e9156...063

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det sies så ja, men selv om det sies og skrives så gjør jeg det ikke slik.

Og ikke er de for vide heller ;)

Altså, noen som har prøvd å stå godt foroverlènt, for å få plass til en E-cup str. pupp med heng oppi skåler, og så rette seg opp mens man tviholder på endene som skal festes på ryggen.

Nix, den eksersisen gir mer trøbbel for undertegnede enn den lille tiden det tar å gjøre det på min måte.

- så jeg gjør det på min måte jeg, og er lykkelig med det.

Ikke faller BH'ene fra hverandre, ikke blir de 'slakkere i strikken' etter kort tid heller, og jada de har riktig omkrets.

Endret av Lille-pus
  • Liker 4
Skrevet

Det sies så ja, men selv om det sies og skrives så gjør jeg det ikke slik.

Og ikke er de for vide heller ;)

Altså, noen som har prøvd å stå godt foroverlènt, for å få plass til en E-cup str. pupp med heng oppi skåler, og så rette seg opp mens man tviholder på endene som skal festes på ryggen.

Nix, den eksersisen gir mer trøbbel for undertegnede enn den lille tiden det tar å gjøre det på min måte.

- så jeg gjør det på min måte jeg, og er lykkelig med det.

Ikke faller BH'ene fra hverandre, ikke blir de 'slakkere i strikken' etter kort tid heller, og jada de har riktig omkrets.

Har du E-cup? ..

Anonymous poster hash: 8f011...b6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...