Gå til innhold

Hun kommer hjem til meg !

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg liker veldig godt kommer på besøk til meg,ikke fordi hun liker meg fordi det vet jeg ikke men pga. samme hobby som vi har. Vi har vært hos hverandre for å drive med hobbyen, men har alltids endt opp med å dra på kino eller gjøre alt annet. Vi har kjent hverandre fra skolen. Vi er begge 22 år. Hun liker å gi meg klemmer og lener seg inntil meg, og små kiler meg ofte. Vi har ikke sett hverandre på 3 uker nå, og planlegger å fortsette med hobby sammen veldig snart.

Hvordan skal jeg vise at jeg liker henne veldig godt ?

Trenger ideer til hva vi kan finne på.

Anonymous poster hash: 136f4...649
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Har du prøvd å legge armen din rundt henne mens dere sitter ved siden av hverandre? Siden dere alltid har endt opp med å gjøre utenom"faglige" ting sammen, så tror jeg det er stor sjangs for at hun liker å tilbringe tid med deg som venn. Om du prøver å legge armen rundt henne (og lar den være der en stund) så tror jeg du fort får vite om hun er komfortabel med det eller ei. :rodmer: Har du gitt henne kompliment for utseendet/væremåten hennes? Ellers er jo det beste å bare si det rett ut slik som det er. I og med at hun allerede liker å lene seg inntil deg.

I forhold til hva dere kan finne på: Dere kan kanskje leie en film på dataen din så dere kan sitte sammen hjemme hos deg for å se den? Eller kanskje dra ut på bowling?

Lykke til. :hjerte::) Oppdater oss gjerne. :romeo:

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

Hva med å stikke innom en pub etter en kino en fredagskveld? Blir litt lettere med alkohol mørkt sted osv. Ville holdt meg unna dette legge armen rundt jenta greia. Hvis hun ser på deg som venn, blir det veldig kleint iaf. på pub finner du fort ut hvor stå er......

Anonymous poster hash: 4f05c...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...