*Monica* Skrevet 21. mai 2004 #1 Skrevet 21. mai 2004 Var på parfymeriet og handlet idag og fikk med en vareprøve på Kanebo Silk peeling powder. Det er en bitteliten beholder med hvitt pudder i. Er det noen som har peiling på hvordan den skal brukes? :-?
Dagensdiva Skrevet 21. mai 2004 #2 Skrevet 21. mai 2004 Snakker du om sånnn Silk Peeling powder??? Tror det var den jeg kjøpte for en stund siden...l
*Monica* Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2004 Snakker du om sånnn Silk Peeling powder??? Tror det var den jeg kjøpte for en stund siden...l hehe ja det er det jeg snakker om hvordan bruker man den? *har ikke sett sånn før jeg*
Gjest Cuddly Skrevet 22. mai 2004 #4 Skrevet 22. mai 2004 Snakker du om sånnn Silk Peeling powder??? det Var jo det hun sa Og jeg tror den brukes på samme måte som Dermalogica sitt peeling-pulver;Rens ansiktet først på vanlig måte. Ca 1 ts pulver blandes med litt vann eller ansiktsrens til en passe blanding. Masser ansikt og hals lett i ca 1 min. Hvis dette er enzym-peeling slik som Derm. sitt, så er det ikke noe korn når det har løst seg opp, men det er helt normalt.
*Monica* Skrevet 22. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2004 Var jo det hun sa Og jeg tror den brukes på samme måte som Dermalogica sitt peeling-pulver;Rens ansiktet først på vanlig måte. Ca 1 ts pulver blandes med litt vann eller ansiktsrens til en passe blanding. Masser ansikt og hals lett i ca 1 min. Hvis dette er enzym-peeling slik som Derm. sitt, så er det ikke noe korn når det har løst seg opp, men det er helt normalt. takk for hjelpen My! :-)
Dagensdiva Skrevet 22. mai 2004 #6 Skrevet 22. mai 2004 Oii hehehehe..beklager! og takk for rettelsen! :oops: :-) Leste det litt vel fort tror jeg.. Har ikke brukt min enda..den ligger pakket..skal vel snart brukes! 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå