AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Kommer sikkert til å gjøre noen gal nå Okey; jeg har tegnet en figur i gimp; for hvert lag flytter figuren pittelitt på seg, slik at om jeg skulle satt alle lagene etter hverande så blir figuren å bevege seg. Som tegnefilm altså. Det jeg imidlertid ønsker er å ha en bevegelig bakgrunn bak figuren. Jeg har denne bevegelige bakgrunnen i videoformat, og figuren er tegnet slik at bakgrunnen dens er gjennomsiktig. Hvordan kan jeg legge figuren oppå den bevegelige bakgrunnen? Moviemaker håndterte ikke akkurat gjennomsiktigheten til figuren så veldig godt Om jeg er helt sykt uklar her, så skal jeg komme med en illustrajon så det blir lettere:P Anonymous poster hash: df66e...21a
-Jiinxs- Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Du kunne prøvd å gjøre tegningen din om til en .gif (jeg tror du kan gjøre det i Gimp) og importere den inn i et videoredigering program. Finnes mange som har 30 dagers prøvetid. Adobe Premier Element 12, Corel Videostudio Pro x6. Sony Vegas Pro 12.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Men det må jo i såfall være et videoredigerings program som håndterer gjennomsiktighet, slik at kun figuren(og ikke alt utenfor selve figuren) blir med. Anonymous poster hash: df66e...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå