AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Må det virkelig være så komplisert? Intensjonen er å dele mine venner inn i grupper - familie, nære venner, jobb, bekjente osv. La oss si at jeg begynner med "nære venner" - må jeg virkelig gå inn på min egen side, velge vennelisten min og deretter ta for meg én og én og plassere i listen? Kan jeg ikke først opprettet "nære venner" og deretter hake av for hvem jeg vil plassere i denne listen? Hvis jeg skal ta én og én er det jo et evighetsarbeid? Dessuten - om jeg plasserer noen titalls, tar en pause og skal begynne på igjen, så vil jo rekkefølgen på vennene mine forandre seg for hver gang jeg velger den, og det blir helt umulig å vite hvem jeg allerede har plassert og hvem ikke? Jeg startet med å opprette "Gruppe A". Har lagt rundt 25 venner i denne gruppen. Men i vennelisten min kommer jo ingen "Gruppe A" til syne, alle står som "venner" bare. Så jeg kan rett og slett ikke se hvem jeg har plassert i liste og ikke. Gjør jeg noe feil? Det kan da umulig være så komplisert? :klø: Anonymous poster hash: 17bd4...f00
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Dette lurer jeg også på. Anonymous poster hash: b1243...3ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå