Gå til innhold

Pusen min er dårlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pus har maset/klaget i hele dag. Det er en lyd som høres ut som blanding av mjauing og due-lyder. Hun lager disse lydene ellers også en sjelden gang når hun kjeder seg - men i dag har det gått i ett!

Matskålen fylte jeg i går, den er enda ikke tom, men hun drikker vann. Prøvde å gi henne våtmat men hun spiste det ikke, slikker bare geleen. Hun er ekstremt kosete i dag (hun er kosete ellers også - men ikke sånn som nå), orker ikke å bli løftet og det ser ut som hun går litt lavere, altså "bøyer seg" når hun går..

Hun minner meg rett og slett om meg selv når jeg har mensen. Hva kan det være? Får så vondt av å høre på de lydene.. Burde jeg dra til dyrlegen eller skal jeg se det ann?

Anonymous poster hash: 7163a...b64
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sett det an til i morgen og så ringt dyrlegen da.

Anonymous poster hash: 567f8...286
Skrevet

Jeg ville dratt til dyrlegen, bare for å være på den sikre side. Min katt døde av akutt nyresvikt bare i løpet av noen få dager. Jeg skjønte ikke hvor syk hun var, men skulle ønske jeg hadde dratt til dyrlegen før for å forhindre at hun led så mye de siste dagene.

Anonymous poster hash: 2afa8...1e6
Skrevet

Er pusen kastrert/sterilisert? Mer mjauing, kosing, liten matlyst og katt med korte bein (at den krabber bort etter gulvet, spesielt under kos) kan høres ut som løpetid.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville dratt til dyrlegen, bare for å være på den sikre side. Min katt døde av akutt nyresvikt bare i løpet av noen få dager. Jeg skjønte ikke hvor syk hun var, men skulle ønske jeg hadde dratt til dyrlegen før for å forhindre at hun led så mye de siste dagene.

Anonymous poster hash: 2afa8...1e6

Er pusen kastrert/sterilisert? Mer mjauing, kosing, liten matlyst og katt med korte bein (at den krabber bort etter gulvet, spesielt under kos) kan høres ut som løpetid.

Ja det var jo fine kontraster på disse svarene.. Til ab over; hvordan oppførte pusen seg da? Min sover godt og virker ikke til å ha vondt egentlig.

Hun er ikke sterilisert enda, er rundt 8-9 måneder gammel. Løpetid har jeg ikke tenk over engang, men det kan jo stemme godt det!

Anonymous poster hash: 7163a...b64

Skrevet

Da er det nok det. Hun er uansett gammel nok til å kastreres nå, så en tur til dyrlegen passer vel bra.

• Liker 1
Skrevet

Istemmer Tvist, da er det på tide med en tur til veterinæren for kastrering :)

Gjest Belle âme
Skrevet

Kan være nyresvikt

Katten min døde av det

Skrevet

Med tanke på at katten er 8-9 måneder og ikke er kastrert, og lager kurrelyder som en due, så er løpetid min aller første tanke. Katter i løp mjauer og maser noe voldsomt, og prøver du å kose dem på ryggen, så bretter de halen til side og blenger hele bakdelen mot deg. Både ganske morsomt og utrolig irriterende.

Ta en tur til veterinæren og sett opp time for kastrering.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...