AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Jeg trener mye og hardt, og har god nytte av proteinshake. Merker for eksempel at jeg er mye mer støl og sår dagen etter hvis jeg ikke får i meg proteiner rett etter trening. Siden jeg har lang reisevei er det ikke så fristende å ha med masse kylling og slikt, siden det er knotete å spise mens jeg kjører bil. Jeg har pleid å ha med pulver som jeg blander ut, men synes det er litt pinlig å stå og riste på blandeflaska. Er mye fokus på slanking på trening, og jeg er redd noen skal tro det er nutrilett. Kan jeg riste opp pulveret før jeg drar hjemmefra, eller skiller shaken seg og blir ekkel? Det tar omtrent fire timer fra jeg drar hjemmefra til jeg skal drikke den. Kan jo selvsagt bare prøve, men har ikke lyst på en slimete overraskelse dersom det skulle være en skikkelig dårlig idé. Anonymous poster hash: 38f25...f2f
Lila Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Den vil gjerne skille seg, men det fungerer kanskje å bare riste det sammen igjen? Mitt beste råd er likevel å gi blaffen i hva andre syns og blande når du er ferdig med treningen!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Er jo kjempevanlig med shake i garderoben etterpå, tror ingen kommer til å se rart på deg eller ofre det en tanke. Anonymous poster hash: be2e1...336
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 på treningssenter er det nok ingen som bryr seg
Gjest bustyvel Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Herregud da menneske, rist nå den shaken og drikk med god samvittighet. Ingen bryr seg. Om noen tror det er nutrilett, hva så?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Alle som kan liiitt om trening vet at det er veldig viktig å få i seg næring så fort som mulig etter at du er ferdig med å trene. Da er en shake veldig hensiktsmessig. Hvis andre ikke forstår det er det synd på de.Anonymous poster hash: 3cddb...95f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Alle som kan liiitt om trening vet at det er veldig viktig å få i seg næring så fort som mulig etter at du er ferdig med å trene. Da er en shake veldig hensiktsmessig. Hvis andre ikke forstår det er det synd på de.Anonymous poster hash: 3cddb...95f Det har vært en del forskning på dette, og spising rett etter trening er litt hypet opp med mindre man trener ekstremt hardt, det er viktigere å fokusere på det man spiser før trening. Om jeg finner igjen lenkene så skal jeg poste dem her. Når det er sagt så er det vel ingen som reagerer på proteinshake eller andre tilskudd hverken før eller etter trening på et treningssenter. Anonymous poster hash: dd656...18d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 I herregardroben er det flertallet som står å rister på en shake etter trening. Nytteverdien er så som så. Men det er mange av oss som skal videre på andre aktiviteter eller avtaler som det ikke er muligheter for skikkelig mat, noe som gjør en shake til en god løsning. De aller fleste vet at shake ikke kan erstatte mat i lengden. Anonymous poster hash: 4ab04...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå