Gå til innhold

Topping til pizza?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne skal lage pizza i morgen, men vi er lei skinke og pepperoni som topping, som vi alltid bruker. Noen tips til god topping?? Helst ikke så dyrt, da vi lever på budsjett....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag vegetarpizza? Det er veldig godt med champignon, squash, paprika og tomatskiver på :)

• Liker 1
Skrevet

Fetaost, de små plastputtene koster bare 16-17 kr. Purre er også godt Når purren er kuttet blander du inn litt av oljen som fetaosten ligger i. Jeg bruker alltid litt olje på grønnsakene da blir de ikke tørre under steking.

Skrevet

Ost! Minst fire!

Anonymous poster hash: 8e21a...554

• Liker 1
Skrevet

Sist jeg laget pizza toppet jeg den med creme fraiche blandet med litt pesto, salt og pepper, brukes i stedet for tomatsaus. På hadde jeg sprøstekt bacon og mozzarellaost. La på pinjekjerner og ruccola etter den var stekt. Ble veldig godt!

Anonymous poster hash: 31723...4c4
  • Liker 1
Skrevet

Bacon, løk og portobellosopp.

Gjerne også frisk timian om dere tar dere råd. Og god smaksrik ost (gruyère eller comté liker jeg).

Anonymous poster hash: 84d9b...b87
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Jeg og en venninne skal lage pizza i morgen, men vi er lei skinke og pepperoni som topping, som vi alltid bruker. Noen tips til god topping?? Helst ikke så dyrt, da vi lever på budsjett....

Å jeg kan anbefale verdens beste hjemmelagde pizza til deg! Skjær opp sopp (hvis dere liker) å ha på pizzaen. Kylling og kalkunpølse og stjernebacon. Nachos på toppen og skvis bitte litt saft fra sitron over. Ja, jeg var skeptisk jeg også, det kan jeg love - men det er det beste jeg noen gang har smakt. Min super kresne samboer som ikke liker NOEN ting, vel han elsket det :)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

ble litt skremt her... skulle til å gå inn på KG for å lage en tråd om akkurat det samme :bond: så er DETTE tråden som er øverst på feeden... heeh Oo

Skrevet

Lag tacopizza :)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

i dag laget jeg da pizza med strimlet svinekjøtt, paprika, mais, purre og fersk champignon :)

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Lag tacopizza :)

Dumt spørsmål, men hvordan lager man det? Hørtes veldig interessant ut :)

Skrevet

Tusen takk for mange flotte tips! Mulig jeg mikser litt fra hver av innleggene, da nesten alle inneholdt noe en av oss ikke liker :fnise:

Skrevet

Dumt spørsmål, men hvordan lager man det? Hørtes veldig interessant ut :)

Jeg steker kjøttdeigen med tacokrydder sånn som jeg gjør til vanlig taco og så har jeg tortillachips på!

Anonymous poster hash: c22e8...e2a

• Liker 1
Skrevet

Bacon er jo også godt på.. Eller pølse?

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Jeg steker kjøttdeigen med tacokrydder sånn som jeg gjør til vanlig taco og så har jeg tortillachips på!

Var ikke verre enn det, hehe. Supert :) Takk skal du ha!

Skrevet

jeg pleier å lage med kjøttdeig eller kylling, pizzasaus, mais, løk og masse ost! veldig plain, men veldig god :)

Skrevet

Lag kjøttboller av kjøttdeig, hvitløk og persille. Legg de på (oppå osten) rå. Ha f.eks. rødløl og finhakket chili oppå. Eller hva med svinestrimler, mais og jalapenos? Ev lag hvit saus og ha på spekeskinke, rødløk, hakket chili og gode tomater.

Pizza er digg!

Anonymous poster hash: debc9...801
Skrevet (endret)

.

Endret av Botch
Skrevet

I dag ble pizzaen med tomatsaus, stekt løk, paprika og kjøttdeig, entecôte i biter som ble brunet på forhånd, sopp i skiver, pizzakrydder, mozzarellaost og norvegia :)

Anonymous poster hash: 31723...4c4
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...