Gå til innhold

Han klarer ikke/vil ikke bryte med eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ett forhold til en mann i snart to år, og vi har det kjempefint sammen.

Problemet er eksen hans (i følge henne, han sier de aldri var sammen). Det blir kanskje feil å si at hun er problemet, for det er vell egentlig kontakten mellom dem som er mitt problem i hverdagen.

Det første tiden i forholdet (i mange måneder), så var hun overbevist om at de to enda var sammen. Etter gjenntatte klare beskjeder om at det ikke var sånn, så var hun fortsatt overbevist om det samme. Det toppet seg da hun så bilde av oss to sammen på sosiale medier, men likevell "skjønner" hun det liksom ikke...

Hun har nå prøvd alle triksene i boka for å få han tilbake, og alle disse kunne jeg forutse ut fra egene erfaringer i venninnegjengen fra den gang vi var 14-15 år. Kunne gitt hn oppskrifta hennes på forhånd...sukk.

I hverdagen holder jeg kjeft, men meldinger kommer inn flere ganger om dagen (mobilen hans er på lydløs, men han har fortalt...). Han sier at han ikke vil fortelle/snakke om meldingene, for da blir jeg lei meg...

Føler at ... vet ikke helt, men det plager meg, og jeg er i tvil om hvordan jeg skal takle dette fremmover. Håper kanskje egentlig på noen gode råd.

Anonymous poster hash: 39724...554

Anonymous poster hash: 39724...554

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at han har gitt henne klar beskjed?

Anonymous poster hash: 2ebe9...e25
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det vet jeg han har. Han involverte meg i dette en periode det var skikkelig ille.

Jeg har både hørt og lest....

Men at han slipper henne inn i livet sitt igjen ved å svare på kanskje 1 av 10 meldinger, gir henne nok håp. Dette er svar som tja og ja og ok. Han sier han må det, for ellers veit han ikke hva hun finner på (og det er sant, har sett og hørt her også).

Hun har det nok ikke så bra, men det har ikke jeg heller...

Skrevet

FOR et problem!

Han kan enkelt og veldig greit blokkere henne.

Redd for hva hun finner på?

Blir det hans problem?

Anonymous poster hash: 94126...710
  • Liker 1
Skrevet

Ja, han føler nok ett ansvar, siden han slapp henne inn i livet sitt en gang...

Skrevet

Han virker utro etter min mening siden han ikke kan fortelle deg om meldingene. En eks eller damer generelt er ikke pågående om ikke han har gjort noe selv for det. Snakker av erfaring.

Skrevet

Høres ut som om hun blir oppmuntret, enten av han eller av en veldig livlig fantasi.

Hun må BLOKKERES på telefon, sosiale media, og så videre.

Hvis han ikke er villig til det, så har han svin på skogen selvl.

Det kan jo være sånn at du får en side av historien, og hun får en helt annen.

Gjest Pulmones
Skrevet

Spør du meg er det noen feil koblinger i øverste etasje hos denne dama.

Tror kjæresten din håndterer henne litt med silkehansker (selv om han ikke tror det selv) fordi han vet at hun ikke er helt god. -Hva gjør hun om hun blir brutalt avvist? Blir hun truende? Inntar hun offerposisjon?

Han tør kanskje ikke såre henne/avvise hardt?

Ærlig talt, hvis han ikke er redd for å såre henne, blokker henne på sosiale medier og tlf. Og hvis ikke han ønsker det, synes jeg det skurrer.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Oi, er som å lese om forholdet jeg var i!

Vel, det ble slutt. Slitsomt å forholde seg til en fyr som har behov for å ha kontakt med en eks som har problemer med å skjønne at det faktisk er slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...