Gå til innhold

Skal ta et oppgjør med meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå altså. Nå skal jeg gjøre det skikkelig.

Jeg er lei av å bli skuffet over menn og jeg vet det kun er fordi jeg håper på for mye. Men nå er det slutt!

Jeg skal ikke ligge med noen på en GOD stund.

Jeg skal ikke gå ut så ofte.

Jeg skal prioritere meg selv, trening, hunden min, vennene mine, skolen, og INGEN menn skal få lov til å være i hodet mitt.

Sånn. Nå altså. Tinder skal bare være for gøy, slettet fra telefonen.

Folk jeg har ligget med er Sjult fra Facebook, så jeg ikke får påminnelser om at jeg har klart å miste de.

Idag fødes en ny meg. No more heartbreaks! Skal ikke stresse mer.

Måtte bare få det ut!

Anonymous poster hash: 63d61...28d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!! :)

Skrevet

Bra! Bestem deg for å ikke ligge med noen utenfor forhold, så løser det seg. Sett veldig mye høyere standarder for deg selv. Du har lov til å slette dem fra facebook også, de fyrene du ikke føler tilfører livet ditt noe.

Anonymous poster hash: 6a866...5aa
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Nå altså. Nå skal jeg gjøre det skikkelig.

Jeg er lei av å bli skuffet over menn og jeg vet det kun er fordi jeg håper på for mye. Men nå er det slutt!

Jeg skal ikke ligge med noen på en GOD stund.

Jeg skal ikke gå ut så ofte.

Jeg skal prioritere meg selv, trening, hunden min, vennene mine, skolen, og INGEN menn skal få lov til å være i hodet mitt.

Sånn. Nå altså. Tinder skal bare være for gøy, slettet fra telefonen.

Folk jeg har ligget med er Sjult fra Facebook, så jeg ikke får påminnelser om at jeg har klart å miste de.

Idag fødes en ny meg. No more heartbreaks! Skal ikke stresse mer.

Måtte bare få det ut!

Lykke til :) Da jeg sa akkurat de samme tingene som deg fant jeg drømmemannen! Vi lever lykkelig nå :) Hehe

Skrevet

Er i samme situasjon jeg og ts, nå er det nok! Du kan se på det sånn, at det er veldig positivt at du innser at du trenger en pause fra menn. Min erfaring er at når man har hatt mange kjipe opplevelser på rad så er det ikke så lett å være åpen og positiv mot eventuelle menn man møter. Trening, lesing, filmer, hytteturer og reiser står på menyen her i 2014 :) Ønsker deg lykke til og håper du får et fint år! Er du heldig møter du kanskje en bra mann om en stund.

Forøvrig syns jeg denne sangen er ganske inspirerende for sånne som oss:

http://www.youtube.com/watch?v=9sR0R0CjO9c

Anonymous poster hash: 11260...e1b
Skrevet

Måtte smile av innlegget ditt Ts. Ser ut som om du har bestemt deg!

Tror forøvrig det er bra å leve i sølibat i visse situasjoner,og prioritere andre ting som du vil gjøre nå.

Og så ser du nok klarere hva som har gått feil med forhold til nå,-når du får det på avstand.

Så da vet du nok mer om hva slags menn og forhold du vil ha :)

Anonymous poster hash: ad50d...af1
Skrevet

Takk snille mennesker, jeg trenger en heiagjeng! Hilsen TS :)

Skrevet

Det er godt dere er mer positive i denne tråden. I en annen tråd var det en fyr som fikk beskjed om å gro noen baller eller kutte ut sutringa når han ymtet frempå noe av det samme.

Men jeg mener jo bestemt at det kan være lurt å holde seg unna innimellom jeg da, så det er klart jeg heier på deg!

Anonymous poster hash: c97b8...c70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...