Gå til innhold

Vaske overmadrass - hvor ofte?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor ofte vasker dere trekket til overmadrassen? Jeg tror jeg har slurvet litt med husarbeidet... :o :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.... Etter en liten kjedelig episode med omgangssyke for min lille datter i forgårs, er hvertfall mitt blitt vasket!! Men det er nok halvannet år siden sist... :oops: Det krymper sånn hver gang at det er et mareritt å få det på igjen. Gruer meg like mye til å lirke det på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintertips: Når det er skikkelig kaldt og mye snø ute, kan overmadrassen legges ut på snøen noen timer.

Funker kanskje for vestlandet denne helgen? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like ofte som Tusenfryd.

Nå har trekket på overmadrassen krympet sånn at jeg ligger på en "brett" av madrassen.

Tror det blir helt ny madrass om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe nye madrasser nå, har vært å sett i et par butikker.

Spurte på det ene stedet, og der anbefalte de rengjøring minst en gang i året, hvis man ellers var flink med å bytte laken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myumi

Jeg leverer den til rens hvert halvår men jeg legger ikke laknet rett på madrassen slik mange gjør, jeg bruker vaskbare underlagstepper som gjør at selve overmadrassen beskyttes veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
jeg bruker vaskbare underlagstepper som gjør at selve overmadrassen beskyttes veldig godt.

Det gjør jeg også.

Kjøpte senga for nesten et år siden og har ennå ikke vasket trekket til overmadrassen :oops: Kanskje på tide å gjøre det nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også.

Hvor får dere kjøpt det? Har kjøpt ny seng som vi snart får levert, og det hadde ikke skada å ta godt vare på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker og vaske overmadrassen på arbeid.(Jobber jo på ett Vaskeri og Renseri)Legger på trekket når det er vått på skummadrassen og henger det opp til tørk,da slipper en at trekket er krympet.

Koldbruna :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Hvor får dere kjøpt det? Har kjøpt ny seng som vi snart får levert, og det hadde ikke skada å ta godt vare på den :)

Det er jeg ikke sikker på..Det fulgte med senga da vi kjøpte den. (Vi har en DUX-seng)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esther

Har dere dobbel overmadrass dere som vasker trekket i maskinen ?

Prøvde det selv ihelgen, men måtte gi opp, det var altfor stort for min maskin, ihvertfall :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor får dere kjøpt det? Har kjøpt ny seng som vi snart får levert, og det hadde ikke skada å ta godt vare på den :)

Jeg kjøpte på IKEA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...