Gå til innhold

2xu- hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om jeg skal gidde å betale så mye for en treningsbukse. Er det verdt det??

Anonymous poster hash: 56d3c...1ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, absolutt vert det!

Anonymous poster hash: 60042...166
Skrevet

Selv hvis jeg ikke er ferdig utvokst?

Ja, absolutt vert det!

Anonymous poster hash: 60042...166

• Liker 1
Skrevet

Selv hvis jeg ikke er ferdi utvokst?

Skrevet

De med farge er billigere enn de "standard", hvis du tenker pris :) Hvis ikke så kan du bare finne en annen.. Tenk på om du trener ofte/mye/hvor du trener osv :)

Anonymous poster hash: e908d...71c
Skrevet

Løper du mye? Eller vil du bare se fresh ut når du trener?

Jeg har et par 2XU, men bruker de bare når jeg løper ute på sommeren. Synes de er for dyre for å bruke de på senteret. Når man tar markløft ol, så sliter man jo ganske mye på buksa.

Anonymous poster hash: 314e5...9be
Gjest lipgloss
Skrevet

Kan bare si en ting og det er at 2xu er supert å trene i,toppene er også bra,jeg bruker den tynne modellen både i topp og tights,så ser det smashing ut åsså da:))

xxl kjøre tilbud på den nå til 699 ellers er prisen på dem rundt 1000 kr

Du vil ikke angre

Skrevet

Tjaa. Jeg er greit fornøyd med min tights fra 2XU, men det finnes andre tights som kan være like bra, som kanskje er billigere. Ikke sats på kompresjonstights til tusenlappen hvis du ikke har tenkt å bruke den en del. Kompresjonstights er ikke nødvendig for to timer med zumba i uka. 2XU har blitt veldig hyped av bloggere, og er ikke nødvendigvis den eneste gode tightsen på markedet. Tenk over bruksområdet for tightsen du vil ha, og kjøp en deretter.

Skrevet

Tjaa. Jeg er greit fornøyd med min tights fra 2XU, men det finnes andre tights som kan være like bra, som kanskje er billigere. Ikke sats på kompresjonstights til tusenlappen hvis du ikke har tenkt å bruke den en del. Kompresjonstights er ikke nødvendig for to timer med zumba i uka. 2XU har blitt veldig hyped av bloggere, og er ikke nødvendigvis den eneste gode tightsen på markedet. Tenk over bruksområdet for tightsen du vil ha, og kjøp en deretter.

enig. Ikke liker jeg den snora i livet heller. Den blir feil for mine hofter, siden linningen er ganske lav også. Jeg liker bukser med bred linning mye bedre. Mer komfortabelt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil si det er verdt det. Jeg har to stk, den eldste er ca 2 år gammel og brukt veldig mye. Er fortsatt like bra. Men det er avgjørende at de vaskes korrekt.

Skrevet

nei..

Anonymous poster hash: 0eb73...c6e
  • 3 uker senere...
Skrevet

enig. Ikke liker jeg den snora i livet heller. Den blir feil for mine hofter, siden linningen er ganske lav også. Jeg liker bukser med bred linning mye bedre. Mer komfortabelt.

Syntes livet er bra jeg, får festet snoren over hoftene og da sitter tightsen som støpt. Liker ikke bredt liv, blir så klamt.

Skrevet

Det beste er å reise i en butikk å prøve..

Jeg personlig elsker 2XU.. Bruker mine hver dag på trening både ute og inne, de er utrolig slitesterke.. Hvis du skal krabbe rundt i søla på en bootcamp så anbefales de ikke :P

Men til jogging, på treningssenteret etc så er de topp...

Anbefales fra min side.. :)

Gjest Tigress
Skrevet

Det er dei einaste tightsene eg har vore borti som ikkje sæggar. Men eg kjøper dei alltid på sal, er for dyrt med 1000,-.

Skrevet

Koster 599,- på Xxl :-) syns de er fantastiske :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...