Gå til innhold

Farlig å jogge i park når det er mørkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt av meg å ville ut og jogge i parken i mørket?

Anonymous poster hash: 61d4f...69a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke med mindre du bor i utlandet eller i et innvandrertungt område i Oslo.

Anonymous poster hash: e028b...0fa
  • Liker 1
Skrevet

Det hadde jeg aldri gjort. Tenk om det kommer en voldtektsmann eller blotter? Eller pedofil? Husker du hun i Ålesund, hun skulle "bare" ta seg en joggetur. She never came back.

Anonymous poster hash: ff79c...3b6
  • Liker 1
Gjest Bringebær55
Skrevet

Hvis du er redd for det, så ikke gjør det. Blir ikke mye treningsglede ut av å "løpe for livet" og kikke over skulderen til enhver tid.

• Liker 1
Gjest Inferno
Skrevet

Ikke ha musikk på øret og vær oppmerksom.

Skrevet

Ja, det er farlig. Du kan snuble på en tre-rot, du kan tråkke på glass, du kan falle og slå deg. Det er mye fælt som kan skje når du er ute og jogger i mørkret.

Anonymous poster hash: 27c5a...cb0
Gjest Runforit
Skrevet

Det hadde jeg aldri gjort. Tenk om det kommer en voldtektsmann eller blotter? Eller pedofil? Husker du hun i Ålesund, hun skulle "bare" ta seg en joggetur. She never came back. Anonymous poster hash: ff79c...3b6

En voksen kvinne trenger nok ikke å bekymre seg over pedofile....

Og hun som ble drept når hun jogget var et tilfeldig offer. Like mye som Sigrid når hun spaserte hjem. Man kan også bli påkjørt av en bil.

Når det er sagt så kommer det helt an på hvor du bor, hvor mye lys det er i parken, hvor åpent det er, hvor mye mennesker som er der og når på døgnet det er etc. Veldig høy musikk på øret burde også unngås så du hører alt rundt deg.

Skrevet

Ikke med mindre du bor i utlandet eller i et innvandrertungt område i Oslo. Anonymous poster hash: e028b...0fa

Hva skal man da si om slottsparken i Oslo? Ikke spesielt innvandrertungt område, men likevel en del voldtekter gjennom årene...

Jeg vil si det kommer an på hvor man bor og hvor mye folk som går gjennom.

Skrevet

TS her,

Begynner å tvile på om det er en god idé, har bare så fryktelig lyst :(

Parken jeg tenkte meg til i såfall er noe opplyst, men rimelig avsideliggende. Vil tippe at det er rimelig folketomt det, muligens en og annen jogger, men kanskje helt tomt. Ville ikke tenkt på denne parken som farlig, samtidig tror jeg ikke det vil være noen der som kan tilkalle noen i tide, skulle det være nødvendig. Er kanskje en unødvendig sjanse å ta..

Gjest Runforit
Skrevet

Hva skal man da si om slottsparken i Oslo? Ikke spesielt innvandrertungt område, men likevel en del voldtekter gjennom årene...

Jeg vil si det kommer an på hvor man bor og hvor mye folk som går gjennom.

Slottsparken i Oslo er farlig etter midnatt. Alle voldtektene der har skjedd etter midnatt, som oftest fra natt til fredag til natt til søndag.

Skrevet

Slottsparken i Oslo er farlig etter midnatt. Alle voldtektene der har skjedd etter midnatt, som oftest fra natt til fredag til natt til søndag.

Slottsparken har voldtektstatistikk selv på dagtid! Og det til tross for at den er videoovervåket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...